Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: avonturen beu zijn

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb genoeg avonturen gedaan en sommige zoals piraten eiland, misdadigers, stelen, te paard etc al wel 100x. Als je snel wilt levelen en een keer wat anders wilt doen raad ik aan om Duistere broederschap, Verborgen Experimenten, Ridders, Vikingen en andere epische avonturen te spelen. Maken het weer leuk. Wissel zelf me avonturen heel erg af. Dan een paar epische en dan weer wat kleinere of 2 speler avonturen. Doe ze allemaal alleen en nodig gilde lid uit voor loot. Met alleen maar piraten doen gaat het heel lang duren voordat je levelt en inderdaad gaat heel snel vervelen.

  2. #12
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    viking heb ik ook al verschillende keren gedaan en ridders ook al.


    ik heb zitten kijken naar verb exp, maar die is gewoon *** met peren

  3. #13
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Verborgen experimenten is juist 1 van de weinige uitdagende avonturen die er momenteel is; Okay het kost je wat troepen... maar dan heb je ook wat!

    En niet te vergeten de kans op het *engelen-monument*

  4. #14
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Verborgen experimenten is juist 1 van de weinige uitdagende avonturen die er momenteel is; Okay het kost je wat troepen... maar dan heb je ook wat!

    En niet te vergeten de kans op het *engelen-monument*
    die heb ik al. koste iets van 200 muntjes van de handel tijdje terug

  5. #15
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Maar er is een verschil tussen een avontuur hebben en het avontuur werkelijk spelen... daarom; voor de uitdaging is Verborgen Experimenten echt de moeite waard; zorg wel dat je goed voorbereid bent!

  6. #16
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Het blijft een slecht avontuur, ep/beloning in verhouding tot de verliezen is veels te laag naar mijn mening.
    Ik heb nu 8 blocks gemaakt op de bovenzijde, en dat is ongeveer de helft van het avontuur.
    Met kanonnen, 2 vets, 2 geharde kom ik op Max verliezen bovenzijde 2302R 106M

    De onderzijde zal ook nog wel paar 1000 verliezen geven, eigenlijk zou je dit avontuur alleen met 3 spelers moeten doen en dan voornamelijk voor de deco loot.
    En de kans op die Engelenpoort (2%) mag ook wel wat hoger
    Op lvl 50 zit dit avontuur in 2 missies, verder speel ik het alleen voor die engelenpoort lol
    Het is toch wel de mooiste decoratie in het spel.

  7. #17
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Maar er is een verschil tussen een avontuur hebben en het avontuur werkelijk spelen... daarom; voor de uitdaging is Verborgen Experimenten echt de moeite waard; zorg wel dat je goed voorbereid bent!
    me barrakken gaan nu richting level 5, heb nog 6k settlers in me ster menu staan. zat wapens. tja 4k R kan ik er wel zo doorheen jagen.
    tis de moeite eigenlijk niet. dat is het punt. wil hem wel een keertje doen daar niet van. maar ben ut gewoon ff beu.
    vind het wel lekker eigenlijk, even niks geen avontuur. alle gs verkopen voor munten en graniet, gaat lekker

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.