Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Kaartstukken

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

    Kaartstukken

    Weet iemand iets over de waarde van kaartstukken?
    In de handel wordt volgens mij gouderts veel te duur aangeboden. 120 erts levert uiteindelijk 15 munten op. Zie ik dit verkeerd of waarom is dit? Ik snap dat al je werk ook betaald moet worden, maar het wordt erg overdreven!

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    De waarde van kaartstukken is lastig te bepalen. Ga uit van rond de 4 á 5 munten per kaartstuk. Sommige geven meer, sommige minder.

    Qua gouderts moet je even het volgende onthouden.
    120 refill = 240 gouderts = 240 staven = 120 munten (indien gebuffed). Dus 120 gouderts kan je 60 munten opleveren.

  3. #3
    auwe's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    verder zijn de waardes in mijn ogen puur indicatief, ik zou aan deze indicaties niet al te veel waarden hechten. Handel is nu eenmaal handel, dat betekend dat je afhankelijk bent voor wat de gek er voor wilt geven.

    Ik zou zeggen, kijken even in het handelshuis, er staan vaak wel wat dealtjes wat betreft kaartstukken en gouderts, dit geeft je een goed beeld van de waarde van dat item op dat moment. Staat er nog helemaal geen kaartstuk te koop op de handel dan heb je geluk, want dan mag je zelf bepalen wat je er voor wilt ontvangen

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Kan iemand me vertellen wat Kaartstukken ZIJN, wat het nut ervan is?

  5. #5
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Kaartstukken zijn die de ontdekkingsreiziger vindt als hij geen avontuur vindt en die kun je besteden in handelaar(schatkist) 3de icone rechts van je stermenu.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.