Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: BB zoekt nieuwe medewerkers, gevolgen ?

  1. #1
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud

    BB zoekt nieuwe medewerkers, gevolgen ?

    Van de website :
    Werken voor Blue Byte
    Beste Settlers,
    Wil jij in de gaming industrie werken? Neem dan snel een kijkje op onze officiële Blue Byte website.
    We zijn namelijk op zoek naar o.a.:
    Web Developer
    Frontend & Backend developer
    Community Manager & Game Master
    Voor sommige posities hebben we zelfs meer dan 1 persoon nodig, dus ga snel naar onze website en stuur ons je cv!
    - Het "The Settlers Online" team
    zo te zien op de BB website, lijkt het alsof het hele team met ontslag is,,, ?
    Welke gevolgen heeft dat voor ons als spelers ?
    Blijft TSO nog lopen ? blijven de events draaien?


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Blue Byte is groter dan alleen The Settlers Online en heeft verschillendere andere titels waar aan gewerkt wordt waar ook mensen voor nodig zijn ;-)

    - BB_Skelril

  3. #3
    Xardia's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    37
    Wereld
    Woestewoud
    Jaha als ik BB_Skelril was zou ik dit ook schrijven natuurlijk google even en je hebt je info!

    En ja andere titels waar aan gewerkt word zoals Anno dat klopt.Anno krijgt iets te veel aandacht terwijl het in mijn ogen een grote fail is,maar log in en oordeel zelf

    groetjes

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga er vanuit dat BB steeds meer gamereeksen gaat overzetten naar het online gebeuren. Dit is simpelweg gewoon de toekomst voor het gamen op de PC. Het lijkt mij sterk dat er heel veel mensen opeens gaan stoppen bij BB.

  5. #5
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xardia Bekijk Berichten
    Jaha als ik BB_Skelril was zou ik dit ook schrijven natuurlijk google even en je hebt je info!

    En ja andere titels waar aan gewerkt word zoals Anno dat klopt.Anno krijgt iets te veel aandacht terwijl het in mijn ogen een grote fail is,maar log in en oordeel zelf

    groetjes
    ja oke xardia :P
    maar het is wel fijn te weten of het gevolgen heeft voor tso

    @ skelril > thnx.


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Jullie hebben gewoon teveel edelsteentjes gekocht en nu heeft BB heel veel centjes
    Moeten ze meer mensen aannemen om alle centjes te tellen

  7. #7
    edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    182
    Wereld
    Woestewoud
    alle online games komen op het zelfde neer niets meer en niets minder.
    overal is het grondstoffen verzamelen, kopen, veroveren, missies voor doen en altijd in een verhouding die van geen kant klopt.
    Game ontwikkelaars hebben nog steeds niet door dat als hun spel te duur is dat mensen hem dan illegaal downloaden of als het online is de sfeer kapot helpen om idiote handels op te zetten.
    En als je als game ontwikkelaar online games opzet doe het dan 1 voor 1 ipv 3 of 4 tegelijk en zorg dat je spel op een goed niveau komt waar de voorstellen van je klanten in verwerkt word alleen zo kan je in de lead gaan in de online games

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.