Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Beloning volgend evenement.

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Beloning volgend evenement.

    Misschien een leuk idee dat er dan bouwvergunningen zijn te verkrijgen als beloning van een evenement, of dan tijdelijk per 1 of meer te verkrijgen voor eventueel pompoenen

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    of een leuk gebouw gewoon als extratje

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Bouwvergunningen komen tijdens het EK of WK voetbal. Je moet dus nog even wachten

  4. #4
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    ach die zouden ze er ook best bij een ander event bij kunnen pluggen; kleine moeite lijkt mij; en vooral voor de *niet betalende* spelers een *must* lijkt mij zo; maakt het ook weer extra uitdagend!

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Bouwvergunningen komen tijdens het EK of WK voetbal. Je moet dus nog even wachten
    Begint het EK-21 niet ergens in juni? ;-)

    Maar de grote toernooien laten nog even op zich wachten...

  6. #6
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Bouwvergunningen komen tijdens het EK of WK voetbal. Je moet dus nog even wachten
    Het lijkt mij niet dat we een jaar moeten wachten op een zomeravontuur. We hebben een herfstavontuur, winteravontuur en lenteavontuur. Het lijkt me stug dat we voor het zomeravontuur twee jaar moeten wachten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geerius Bekijk Berichten
    Begint het EK-21 niet ergens in juni? ;-)

    Maar de grote toernooien laten nog even op zich wachten...
    Het zou best wel eens kunnen, dat het EK -21 (voor Nederland) wordt aangegrepen als avontuur. Wat zouden degenen die nog voetballen hebben moeten doen met die voetballen?

  7. #7
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Wat zouden degenen die nog voetballen hebben moeten doen met die voetballen?
    Evenement item's kunnen altijd in proviandhuis omgezet worden in munten, maar volgens mij heeft niemand op de Nerderlandse server voetballen, het voetbal evenement was voorbij toen de Nederlandse server werd gestart.

    Hier een lijst met wat je kon krijgen tijdens het vorige voetbal evenement:
    • 40 voetballen voor 100 edelstenen
    • 120 voetballen voor 300 edelstenen
    • monnikenklooster voor 840 voetballen (max. 5)
    • 5 bouwvergunningen voor 370 voetballen (max. 1)
    • stadoinsnacks voor 150 voetballen (productie x4 voor 24 uur)
    • supportershoedjes voor 180 voetballen (settlergroei x2 voor 8 uur)
    • europees Kampioenschap trofee voor 230 voetballen (decoratieve object)
    • vlag bloemperken voor 60 voetballen (decoratieve object)
    • voetbal avonturen 1ste keer gratis, 2de keer 100 munten (6 avonturen voor niveau 26-35 of 36-50)

  8. #8
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    [QUOTE=aRPeaR;7401]Evenement item's kunnen altijd in proviandhuis omgezet worden in munten, maar volgens mij heeft niemand op de Nerderlandse server voetballen, het voetbal evenement was voorbij toen de Nederlandse server werd gestart.[QUOTE=aRPeaR;7401]

    Deels correct; toen de NL server werd gestart was het de laatste week van het event op de andere server(s); dat zou waarschijnlijk de reden zijn dat deze niet is/ was doorgevoerd op de NL server; wat moeten levels 1 etc. met de avonturen die ze toch niet konden voltooien; aangezien de voetbal-avonturen best de nodige resources/ troepen vereisten!

  9. #9
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Het klopt inderdaad dat je items altijd kan omzetten in munten. Ik ben begonnen tijdens het Halloweenevenement (lastig woord met al die e's). Ik heb dus geen pompoenen, heb helemaal nergens voor gespaard. Maar ik heb nog 40 pakjes van het kerstevenement en het ziet er naar uit dat ik 300+ eieren overhoud.

    Ik denk, dat je dadelijk wél een zomerevent hebt, maar dat je dadelijk voetballen 1 op 1 kunt omruilen voor het ''zomerobject''. Met andere woorden, als we dadelijk geen halloween krijgen, kunnen we straks de pompoenen in het proviandhuis 1 op 1 omruilen voor iets anders, al denk ik dat halloween wel terug komt.

  10. #10
    auwe's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    .............. en het ziet er naar uit dat ik 300+ eieren overhoud.........
    Als jij verders geen nut voor de eitjes kan verzinnen kan je ze natuurlijk ook altijd nog verhandelen met je mede settlers, er zijn genoeg mensen die proberen de veteraan te scoren :-).. mocht je ze zelf willen uitgeven kan je ze ook investeren in hazen-gelukamuletten. Die zijn waardevol en/of erg handig !

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.