Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: serverzone crash

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    serverzone crash

    Hi,

    Wat is er allemaal aan de hand?? Sinds vanmiddag kan ik niet meer inloggen. Krijg zelfs prive mailtjes van gilde leden dat ze niet meer op mijn eiland kunnen. Ik heb de nieuwste versie java cashe is leeg heb van alles gedaan, maar kom er niet meer in. Het vreemde is ik kom wel gewoon op testserver, dus mijn account is niet weg. Op test hoorde ik al meer mensen er over klagen. Ik zou heel graag willen weten wat er allemaal aan de hand is. Heb veel geld en tijd in dit spel gestoken, wil wel alles spoedig weer goed hebben. Ook was ik druk bezig in avonturen, dus alles loopt in de soep. Tevens ben ik leider van de gilde PoF en nu kan ik niks meer.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Serverzone crash is een bekende bug in het spel. Je moet even contact opnemen met ondersteuning (http://www.thesettlersonline.nl/nl/h...-ondersteuning). Sommige mensen hebben geluk en daar wordt het succesvol verholpen. Maar het kan ook voorkomen dat je je account niet meer kunt gebruiken. In dat geval krijg je je aangekochte edelstenen uiteraard wel terug. (Niet de speciale gebouwen / buffs / avonturen die je hebt verkregen op je oude account)

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Dat zou helemaal erg zijn als dit gebeurd, en ik alles kwijt zou zijn. En mijn gilde dan en al mijn gilde leden?? Ik krijg nu ook mails van mijn gilde dat als ze op mijn eiland willen ze de zelfde melding krijgen:-( Het zou echt van een zotte wezen als al het werk wat ik en mijn gilde hebben verricht weg zou zijn. Ook dat ik misschien moet bloeden voor fouten van hun kant, als ze dit niet kunnen verhelpen.

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Tsja, maar hopen dat het goed gaat komen

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    het spel start bij mij niet meer op waar licht dat aan

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keizerbert Bekijk Berichten
    het spel start bij mij niet meer op waar licht dat aan
    Wat staat er als je wilt opstarten? Kun je even een screenshotje geven, dan kan ik proberen te helpen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    het spel blijft al hang als de begin plaat in beeld komt met de naam van met spel

    alvast bedankt voor de hulp
    Laatst gewijzigd door keizerbert; 12-04-13 om 21:30.

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keizerbert Bekijk Berichten
    het spel blijft al hang als de begin plaat in beeld komt met de naam van met spel

    alvast bedankt voor de hulp
    Probeer even de volgende dingen:

    1. Update flash (er is een nieuwe update)
    2. Wis je browsergegevens (internetgeschiedenis, cache, opgeslagen gegeven)
    3. Probeer een andere browser (chrome, mozzila)

    Als geen van de drie punten werken, upload dan even een screenshot, zodat ik kan zien waar hij vastloopt.)

  9. #9
    auwe's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Als toevoeging op Poegel, als je google Chrome gebruikt als browser dan moet je ook even de Chrome updaten. Chrome heeft namelijk een geïntegreerde flash speler die niet te updaten is met de reguliere update van flash.

    bron: http://www.howtogeek.com/103292/how-...google-chrome/

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Maak in t vervolg ook even een nieuw topic aub. Dit staat los van de server zone crash waar het topic over begint.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.