Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: script afvinken eieren vinden met Or van de paas missies

  1. #1
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud

    script afvinken eieren vinden met Or van de paas missies

    Hoi allemaal ik zou graag eens willen peilen onder de leden hier.

    Ik las tot mijn verbazing 2 dagen terug dat de missie van het paas event( eieren vinden met de OR) gratis en voor niks af gevinkt worden vandaag.

    Ik heb dit in mijn gilde gepeild en inderdaad zijn er veel spelers die deze missie net voor deze twee dagen hebben af gekocht met edelstenen.
    Dit heb ik natuurlijk gemeld via support , tot mijn verbazing vonden ze het blijkbaar niet eerlijk zo zeiden zei deze edels te compenseren.

    Ik weet niet wat een ander zijn mening hier in is?

    Maar is het dan wel eerlijk om betalende spelers eerst te laten betalen om het vervolgens kado te doen aan onder andere ook niet betalende spelers.

    Je zou hier toch bijna uit concluderen dat je beter geen edels kan kopen omdat je dingen toch wel krijgt en of dat het spel liever geen betalende spelers heeft.


    Was gewoon even benieuwd wie hier nog meer tegen aan gelopen was gezien ik in onze gilde al meerdere spelers tel.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Het kopen van edelstenen is voor mij niet echt een must. Het geeft je wel ineens een boost als je die nodig hebt .
    Maar je hoefde als ''betalende speler'' toch geen edelstenen uit te geven in dit event? Dat is je eigen keuze geweest, daar zijn die steentjes voor, zodat als sneller gaat. Ik vind het wel goed dat mensen die de steentjes hard hebben gespaard en dan hebben uitgegeven aan iets wat toch gratis ging komen, dat deze mensen hun steentjes terugkrijgen.

  3. #3
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    dat is dus precies mijn punt:

    Ja het is je eigen keuze hier voor edelstenen te gebruiken echter had men deze keuze niet gemaakt als deze info bekend was.
    Je koopt vandaag ook immers geen boek wat morgen gratis weg gegeven wordt.
    Daarom vindt ik het ook raar dat de missie wel gratis weg gegeven wordt en de edelstenen aan de andere spelers niet gecompenseerd worden.

    En ik vindt het helemaal op merkelijk dat dat dan nog eerlijk genoemd durft te worden ook.

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik vind is dat er af en toe een behoorlijk "we doen maar wat" beleid is met dit soort dingen.

    4-winden keten loopt 2 weken, sommigen geven op en cancelen. BB bedenkt 1 dag voor het einde dat er wel een weekje bij mag.
    Er zijn 4 paasmissies, maar bij begin weet men nog niet of er 4 of drie bij iedere speler komen. Dan wordt voor vier gekozen, maar bedenkt men opeens dat dat niet haalbaar is voor het eierzoek deel. En dus 1 dag ervoor mededeling.

    Communicatie is wat mensen binnenboord houdt. En gebrek aan communicatie is wat mensen weg jaagt. Maar men zal zich wel weer achter "beta" verstoppen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Leutje,

    Na de eerste verwijder fase zullen we elke avond een script laten lopen die ervoor zorgt dat de paas missie automatisch wordt afgerond. Het enige wat je nog zult hoeven doen is in te loggen en je beloning op halen zoals je normaal ook met een missie moet doen. Dit zal er voor zorgen dat je dus gewoon verder kan met je missie keten.

    Je zult het dus gewoon kunnen afronden.

    - BB_Skelril
    Zoals je ziet was dit dus al 4 dagen vantevoren aangegeven dat het op deze manier zou gaan gebeuren. Misschien dat het ff op de homepage had kunnen komen te staan. Laat ik die vraag dan verder even in t midden laten.

    edit: je ziet t niet, maar bericht is van 6 april in het paasevement topic.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ull=1#post7247

  6. #6
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Zoals je ziet was dit dus al 4 dagen vantevoren aangegeven dat het op deze manier zou gaan gebeuren. Misschien dat het ff op de homepage had kunnen komen te staan. Laat ik die vraag dan verder even in t midden laten.

    edit: je ziet t niet, maar bericht is van 6 april in het paasevement topic.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ull=1#post7247

    Killie support zelf bevestigd in een mail dat deze info pas 2 dagen van te voren bekend was.
    Maar hoe het ook zei 2 dagen of 4 dagen.
    Bedenk dat de laatste keten een week voor de 10e begon.
    mensen met 1 2 of 3 ontdekkingsreizigers hebben dan binnen 3 dagen en zeker binnen 5 dagen de keuze al gemaakt om deze af te kopen omdat deze niet haalbaar is voor hun.
    Deze keuze hadden ze niet gemaakt als de informatie net als de rest van de informatie al bekend was

    Hoe je het ook went of keert deze informatie kwam te laat.

    als je bedenkt dat de rest van de informatie over het paas event al weken eerder bekend was.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Laatste keten begon zondags, bericht op t forum stond er dus ervoor. Neemt niet weg dat ik je best snap en dat het best weleens een gegrond idee kan zijn om zulke informatie zodra deze bekend is op de homepage te zetten. Dit vergroot de kans op t voorkomen van kwesties als deze.
    Hoe het voor nu verder op te lossen met de steentjes...geen idee...begrijp je frustratie iig en vind m niet geheel onterecht.

  8. #8
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Nou ja wat mij het meest frustreert.
    eerlijk gezegd kan ik me om die paar centen zelf niet zo druk maken.
    Wat ik wel heel jammer vindt is dat er dus ook mensen zijn die heel veel moeite doen om volgende maand eindelijk een keer edels te kunnen kopen, juist voor deze mensen vindt ik het zeer onterecht.

    En inderdaad of je nu informeert of niet dan nog vindt ik gewoon je geeft iedereen het zelfde of niet.
    Dus of niks gratis afvinken en geen edels compenseren of anders om.

    In geen enkel geval vindt het terecht om een van de twee te doen.

    En wat nog erger is is dat er mensen om gestopt zijn al op dit moment, en als je dit vervolgens als teleurstelling klacht uit aan support krijg je gewoon geen antwoord.

    Dit vindt ik echt een kwalijke zaak.

  9. #9
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Als jij iets koopt bij de supermarkt en de dag erna geven ze 80% korting. Ga jij dan ook terug om je geld terug te claimen
    Edelstenen is een keuze die je hebt om het spel te versnellen. Deze mensen hebben er 3 tot 4 dagen versnelling uit kunnen halen. Ik heb ook recyclefabrieken gekocht, waarnaar deze gratis te krijgen waren in het evenement. You win some, you lose some

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.