Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Mistery en DonvdP bedankt!

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Mistery en DonvdP bedankt!

    Het is bijna langs me heengegaan doordat ik de chat tegenwoordig veel minder lees als voor een aantal maandjes terug, maar weet inmiddels dat jullie, Mistery en DonvdP, beide hebben besloten jullie functie neer te leggen of iig dat jullie zijn gestopt (of zijn jullie misschien héél stiekem de 2 nieuwe mods? :P).

    Ondanks sommige geschillen en verschil in mening wil ik beide toch enorm bedanken voor hun tomeloze, belangeloze inzet van de afgelopen (7-8?) maanden om ieder op eigen wijze de chat leuk te houden voor iedereen. Respect daarvoor!
    Weet niet of jullie het spel op jullie reguliere spelaccounts blijven spelen maar indien ja dan wens ik jullie nog héél veel speelplezier en indien nee dan wens ik jullie al het goed en gaat het jullie goed!

    Mistery en Don, Bedankt!

  2. #2
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Modjes bedankt modjes bedankt

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal mee eens! bedankt voor het leuk houden van de chat... en jullie worden nu al gemist!

  4. #4
    KingBoa_NL
    Bedankt mistery en Don voor jullie inzet.
    Hoop dat we weer 2 geweldige mods krijgen, maar kan haast niet

  5. #5
    kikimo72's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    gemeente Dronten
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    he wat jammer Mistery en Don weg. Zal jullie missen en heel erg bedankt dat jullie ons in toom hebben gehouden.

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Erg jammer inderdaad; hoop wel dat de nieuwe MOD`s enige vorm van *game-sensitiviteit* met zich meenemen.... want wat ik zojuist zag deed me direct terug verlangen naar deze 2!

  7. #7
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Mods Don en Mystery,

    Bedankt voor jullie inzet. Jullie hebben vrijwillig spelers geleerd hoe te chatten. Regels gehandhaafd en ons een hoop bijgeleerd.
    Ik dank jullie van harte.

    Wittenagel

  8. #8
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    donneponny en mistery, bedankt voor de inzet, ondanks dat ik vooral don af en toe vond zeuren, deden jullie erg jullie best.

    hopelijk zijn de nieuwe mods ook van goede kwaliteit.


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Don en Mystery dank jullie wel..

    PeerkeOosterhout

  10. #10
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Mystery ik mis je grappig teksten en Donnie ik mis onze discussies het is stil hier zonder ons dons haar
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.