Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Wit kasteel verhouding met de rest van deco items

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud

    Wit kasteel verhouding met de rest van deco items

    Het witte kasteel is gewild en beroemd bij iedere settler die zijn eiland er ook leuk uit wil laten zien. Alleen ben ik zwaar teleurgesteld met het formaat van het kasteel. Hij is gewoon veel te klein. Ik zou graag zien dat het op zijn minst de helft groter word. Dan kan ik misschien mijn andere deco items leuk gebruiken in combinatie ipv hem weg te stoppen in een hoekje.

    Moet toegeven dat ik hem nog steeds niet heb maar als ik hem krijg staat de plaats al gereserveerd ver van de rest van de andere decos!
    Laatst gewijzigd door Frisqy; 04-04-13 om 01:13.

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens frisqy! ik heb hem wel maar hij valt totaal in het niets vergeleken bij het duistere kasteel

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ehm...van mij hoeft hij niet echt groter hoor...mee eens dat het wel mooier zou zijn, maar ik heb nu al ( letterlijk) geen plek meer op mijn eiland.

  4. #4
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vraag me af waarom ik vaker de engelenpoort in de handel zie als dat witte kasteel, misschien omdat het kasteel settlers herbergt en de poort niet.
    Maar als het over de mate van zeldzaamheid (Is dat correct Nederlands?? XD) gaat is de poort zeldzamer en een soort van prestige voorwerp.
    (Bijna niemand doet Zonen v.h veld (het enige avontuur waarbij je een kleine kans hebt op de poort) aangezien dit loot/EP v.s verloren eenheden een zeer slechte missie is.)

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    volgens mij kan je het wit kasteel niet verhandelen daarom zie je hem niet vaak

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Je kan het kasteel idd niet verhandelen. Ik ken genoeg mensen die ze in hun ster menu hebben staan omdat ze gewoon geen plaats hebben om er nog meer neer te zetten.

    Engelen Poort is een ander verhaal. Die valt alleen te halen bij VE en idd de verliezen zijn de moeite niet waard. Zonen geeft geen engelen poort. Doe zonen vaak genoeg en ook vaak genoeg de loot tables bekeken of het poortje niet ergens anders was te verkrijgen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.