Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Dennenhout(planken) / hardhout(planken) = Tropenhout(planken)

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud

Dennenhout(planken) / hardhout(planken) = Tropenhout(planken)

Ik heb vaak genoeg dennenhout(planken). Mijn hele stermenu staat ermee vol. Met hardhout(planken) hetzelfde. Maar tropenhout(planken) is wel een probleempje... Mij leek het dus handiger om in het poviandhuis tropenhout(planken) te maken van dennenhout(planken) en/of hardhout(planken), net zoals we dat kunnen doen met dennenhoutplanken naar hardhoutplanken.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het is zeer handig, maar een slecht idee. Je maakt het spel te gemakkelijk, als je dat toe gaat passen. Je mag best wel moeite doen voor wat tropenhout.

edski's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Het is zeer handig, maar een slecht idee. Je maakt het spel te gemakkelijk, als je dat toe gaat passen. Je mag best wel moeite doen voor wat tropenhout.
    dat is natuurlijk niet waar
    dan heb ik liever dat je geen gereedschap, marmer en hardhout kan maken in je proviand huis. want die grondstoffen heb je WEL al ter beschikking op je eiland.
    Als je idd het volgende zou doen

500 DHS + 500 HHS = 25 THS
    1000 Steen + 1000 Marmer = 25 Graniet
    1500 Ijzererts + 1500 kopererts = 25 titanium erts
    2000 water + 2000 godendrank = 25 salpeter
    2500 brood + 2500 Kolen = 25 buskruit

***Aantallen zijn als voorbeeld

Zo kan je als je dat zou willen toch alle grondstoffen die je nodig hebt maken met wat voor handen is op je eiland.
    zo kan de handel ook wat normaler worden qua prijzen die gehanteerd worden op dit moment.
    Laatst gewijzigd door edski; 16-05-13 om 22:30.

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Gewoon avonturen spelen voor die grondstoffen ik ben tegen voor stel heb je maakt het avonturen spelen onnodig.

En Edski de marktprijzen vallen wel mee hoor gewoon vragen in handel chat dan zijn er meestal wel mensen die het aanbieden voor redelijke prijzen en anders gewoon avonturen doen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb liever dat dit niet gebeurd. Dit zijn speciale grondstoffen waar je echt de moeite voor moet gaan doen. Als je het simpelweg kunt omzetten vanuit materiaal wat je in overvloed hebt, dan gaat het veel te snel. Er moet wel een beetje moeilijkheid blijven in het spel

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    me lvl 2 tropenhoutzager met buf geeft me genoeg planken, niet nodig dit

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten