Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Het maximum aantal edelsteenputten die je kunt kopen.

  1. #1
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud

    Het maximum aantal edelsteenputten die je kunt kopen.

    Momenteel kun je maximaal 5 edelsteenputte kopen, gedurende je carrière op TSO. Althans, zo interpreteer ik het, dus niet 5 tegelijkertijd, maar in het maximum.

    Zie het plaatje (als het werkt):



    Los van het feit, dat we nog in de beta-versie zijn, vind ik dat eigenlijk wel jammer. Ik ga er van uit, dat er nog heel veel zal veranderen in het spel. En de uiteindelijke versie, zal heel veel mooie gebouwen hebben. Nu zullen de meesten 4 * 20.000 stenen gebruiken om een nieuwe put neer te zetten en hebben ze dus eigenlijk maar 120.000 stenen om iets moois te bouwen/kopen.

    Is het niet een idee, om niet te zeggen, maximaal 5 in totaal, maar 1 per kalenderjaar (dat je de volgende dus echt na 365 dagen kunt kopen, dus niet op 31 december 1 en op 1 januari weer).

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind dat ze ook bereikbaar moeten zijn voor mensen die geen geld erin stoppen.
    bijvoorbeeld een kleine put van 1000 edelstenen voor 500 edelstenen bijvoorbeeld. en dat je die 5x kan kopen dat zou leuk zijn.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet eerst 500 euro uitgeven voordat je je hier drukt over hoeft te maken, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier tegenaan lopen!

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielson187 Bekijk Berichten
    Je moet eerst 500 euro uitgeven voordat je je hier drukt over hoeft te maken, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier tegenaan lopen!
    Nee hoor, je hoeft maar 1 keer een put te kopen voor 20.000. Daar zit dan 40.000 in. De meesten die een dergelijke put hebben, sparen het eerste half jaar en kopen na een half jaar de tweede put. En zo verder.

    Het gaat er mij om, dat er een maximum aan zit, terwijl het spel nog in ontwikkeling is. Je zou maar in het begin een put hebben gekocht (ben je nu dus al bezig met 2e of 3e put) en volgend jaar geen put meer kunnen kopen en dus mooie gebouwen missen.

  5. #5
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg mijn gelijk, er komt in de loop van het jaar een nieuw gebouw. Dan kun je er ook donder op zeggen, dat er straks ook meer gebouwen bij de architect bij de handelaar komen. Het kopen van edelstenenputten zijn mijns inziens nog overbodig.

  6. #6
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt gewoon 5 putten tegelijk hebben.... zie niet helemaal wat je met je punt probeert aan te dragen; Je bent compleet vrij om die 5 in 1x neer te zetten of om er 1 neer te zetten en daarmee de volgende 4 te financieren! (En bedenk je ook; BB moet ook iets verdienen; dat is natuurlijk uiteindelijk het doel van het spel; BETA of niet)

    Het 500 euro punt aangedragen door *Danielson187* is namelijk alleen maar waar in geval je niet tijdens de *happy-hours* koopt en reken maar dat de meeste mensen die 1 of meerdere putten hebben deze tijdens de happy-hours hebben gekocht

  7. #7
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Denk niet dat er veel mensen zijn die een probleem mee hebben dat je maar 5x een edelsteen mijn kan neerzetten. Zo blijven die putten ook nog even speciaal en zelfs als je zo als boven stelt eerst 1 put koopt en vervolgens elke keer je edelstenen spaart om de volgende te kopen ben je volgens mij ook een hele poos bezig.
    Dus denk dat dit probleem later pas een issue zou kunnen worden.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.