Ik heb al van het begin problemen met het spel, zal ze even opnoemen misschien dat iemand de oplossing weet.
1 - Gildemissies kan ik niet zien dus ook niet maken, heb alleen het venster met dat ik de rest van de gilde moet helpen met het vervullen van de missie, ik kan echter nergens iets vinden waar ik dat zou moeten doen. Op het moment staat er dolkeneiland maar ik kan er verder niets mee. ps voor dit probleem ben ik al een keer uit een gilde geschopt omdat ik niet meewerkte met de missie (had dit probleem uitvoerig benoemd bij de gilde).
2 - Wachtende missie`s = het diereninitiatief = 500 muskesgeur produceren, dit heb ik 3x gedaan maar ik krijg geen groene balk en kan dus ook niet verder.
3 - Hoofdmissie = Houtwormverwijdering , in het venstertje staat "undefined text" en kan er verder ook niets mee.
4 - Ik krijg bij elke inlog steeds te zien dat ik een missie heb voltooit . In het venster staat (versla de eerste bandietenleider met groenen balk). deze opdracht heb ik al lang geleden gedaan maar deze blijft opkomen, kan ook de beloning niet innen.
5 - Ik kan ook niet op de site van mn huidige gilde.
Ik ben hier al de nodige tijd mee bezig en al deze problemen zijn er al zo`n 3 weken, heb toch level 34 bereikt maar kan niks met de gilde doen.
Greetings and Salutations van Gandalfus (de muppets)