Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: verschillende manko`s

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    verschillende manko`s

    Ik heb al van het begin problemen met het spel, zal ze even opnoemen misschien dat iemand de oplossing weet.
    1 - Gildemissies kan ik niet zien dus ook niet maken, heb alleen het venster met dat ik de rest van de gilde moet helpen met het vervullen van de missie, ik kan echter nergens iets vinden waar ik dat zou moeten doen. Op het moment staat er dolkeneiland maar ik kan er verder niets mee. ps voor dit probleem ben ik al een keer uit een gilde geschopt omdat ik niet meewerkte met de missie (had dit probleem uitvoerig benoemd bij de gilde).

    2 - Wachtende missie`s = het diereninitiatief = 500 muskesgeur produceren, dit heb ik 3x gedaan maar ik krijg geen groene balk en kan dus ook niet verder.

    3 - Hoofdmissie = Houtwormverwijdering , in het venstertje staat "undefined text" en kan er verder ook niets mee.

    4 - Ik krijg bij elke inlog steeds te zien dat ik een missie heb voltooit . In het venster staat (versla de eerste bandietenleider met groenen balk). deze opdracht heb ik al lang geleden gedaan maar deze blijft opkomen, kan ook de beloning niet innen.

    5 - Ik kan ook niet op de site van mn huidige gilde.
    Ik ben hier al de nodige tijd mee bezig en al deze problemen zijn er al zo`n 3 weken, heb toch level 34 bereikt maar kan niks met de gilde doen.
    Greetings and Salutations van Gandalfus (de muppets)

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    1. In je missieboek heb je een tab "gildemissies" die is uitklapbaar, als je hem heb uitgeklapt zie je de gildemissie, als je hem aanklikt zie je aan de rechterkant de voorgangsbalk met hoeveel mensen de missie hebben gedaan en hoeveel nog moeten, weer terug links kun je de gildemissie als je hem nog niet heb voltooit ook uitklappen en als je die aanklikt zie je weer rechts wat je moet doen om de gildemissie te voltooien. Ik weet niet of de muppets er last van hebben maar er zijn ook problemen met de gildemissie's.

    2. wachtende missie's kun je niet voltooien tot dat je je dagelijkse missie heb voltooid of geannuleerd.

    3. Als het goed is moet je 100 tropenhoutplanken maken met je tropenhoutzagerij.

    4. Is een bekende fout en is al gemeld bij BB, afwachten maar.

    5. Ga naar http://forum.thesettlersonline.nl/group.php?cat=1 zoek "de muppets" op in de lijst, achter de gilde naam zie als het goed is een knop met "sluit je aan" klik daar op en dan moet het goed komen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.