Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: missie voltooid

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    missie voltooid

    Terwijl ik ingelogd ben begint de pijl met, "missie voltooid" steeds te knipperen.
    als ik het aanklik geeft het aan dat ik "dood aan de leiders" heb voltooid, en de beloning in ontvangst kan nemen.
    Sinds een aantal dagen gebeurt dit iedere paar minuten terwijl ik ingelogd ben.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een bug die al een tijdje bekend is. Als het goed is wordt er aan gewerkt...

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    dank je wel, ik wacht het af!

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi, de bug die hierboven is omschreven is bij mij sinds enkele weken ook tevoorschijn gekomen. Ook bij mij nu dus elke keer missie voltooid en dan missie dood aan de leiders.....

    Ik hoop dat de bug kan worden opgelost.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    De Bug betaat al meer dan een half jaar krijg nu om de 15 sec dat die missie voltooid is , update na update hoop ik dat dat ding eindelijk stopt maar helaas, zal wel erg moelijk zijn dat ding uit het spel te krijgen, probeer er niet op te letten op het knipperend pijltje maar blijft zwaar irritant .Hoop dat ze deze bug nu echt eens prioriteit gaan geven

  6. #6
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    heb je het al bij de support aangekaart UnderThaker?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    hallo, ik heb een probleem met mijn missie. Want in de hoofdmissie 'het gevecht' heb je 8 taken, en de laatste van deze taken wil niet van het slot gaan.
    Als ik er met mijn cursor op ga staan dan staat er: spelersniveau van 15 vereist, ik ben nu al lvl 21. verder staat er dat je 2 eerdere taken voltooid moet hebben (beide uit de zelfde hoofdmissie), deze twee heb beide voltooid en staan ook op groen.

    Mijn vraag dus, waarom gaat deze laatste missie niet van het slotje af?

    ps. ik denk dat ik deze missie die niet van het slotje af wil zelfs al heb gedaan en heb voltooid, dit is al helemaal raar. Maar volgens mij is het wel zo.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.