Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Wel paasavonturen voltooid maar geen bo..euh... eieren bij de vis

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    Wel paasavonturen voltooid maar geen bo..euh... eieren bij de vis

    Ik heb net drie paasei-zoek-avonturen voltooid (aangekocht met een vis), krijg telkens de boodschap dat ik alle eieren gevonden heb, maar eens terug in mijn thuisbasis blijft mijn ei-aantal op hetzelfde aantal staan. Er komen geen eieren bij.

  2. #2
    Halt_Carrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Bij paasavonturen krijg je alleen paaseieren als je er de opdracht voor kreeg in je missieboek
    Niet geschoten; altijd mis!

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    De avonturen uit de winkel geven je geen eitjes.
    De eitjes krijg je van de missies. Als je in de winkel goed leest, dan is dat ook aangegeven

    Dus je zult moeten wachten tot een bepaalde missie van je vraagt om eitjes te gaan zoeken.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    pfffffttt waarom dan de moeite doen? Zo boeiend is dat eierenzoeken ook niet. Bedankt voor de info! Ik had het niet gelezen in de winkel.

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Die avonturen in de winkel zijn er alleen als een soort van backup, wanneer er iets misgaat en je om wat voor reden dan ook een avontuur niet krijgt terwijl je er wel een opdracht voor hebt. Dan kun je er alsnog eentje scoren voor 1 visje in de winkel.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.