Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Kan geen mijn vinden.

  1. #1
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud

    Kan geen mijn vinden.

    Mijn geoloog vindt tot drie keer toe geen mijn, terwijl er wel twee mijnen uitgeput zijn. Nu dacht ik bij de eerste keer: Ik was zeker te snel, dat de mijnen nog niet uitgeput waren. De tweede keer dacht ik, ja is dezelfde, gewone geoloog, kan he. Maar bij de derde keer heb ik wel zoiets van ... he?



    Hoop dat het plaatje werkt, want die staat op mijn gezichtboek.

  2. #2
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Zoektochten 5 en 6 waren wel succesvol op de mijnen die hierboven dus leeg zijn.

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet de uitgeputte mijn eerst afbreken, anders dan vind hij geen koperafzetting.
    Breek hem af en zoek opnieuw, dan zal hij hem wel vinden

  4. #4
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, dat is niet nodig. Je hoeft een mijn niet af te breken, hij zal gewoon een nieuwe afzetting daar neerzetten. Maar goed, het probleem heeft zichzelf opgelost, maar mogelijk dat meer mensen hier last van hebben. Is iets om in de gaten te houden.

  5. #5
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook wel eens dat een mijn niet gevonden zou zijn terwijl er wel eentje uitgeput is. Als ik het spel refresh na die melding staat de mijn wel als gevonden.

  6. #6
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, maar krijg je dan ook de melding dat ie hem niet heeft gevonden? Overigens, zoektocht vijf en zes waren dus zonder refreshen. Maar zoals ik eerder zei, het is iets om in de gaten te houden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.