Bekijk Poll Resultaten: Zou je nog versie kopen die je moet installeren?

Stemmers
22. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja, ik zou nog een installeerbare versie kopen.

    13 59,09%
  • nee, zo online is het mooi genoeg.

    9 40,91%
Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Is dit nu officieel Settlers 8

  1. #1
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Is dit nu officieel Settlers 8

    De titel zegt het al, is "The Settlers Online" nu nummer 8 in de settlers reeks of komt er nog een versie die je moet installeren en is dit een aparte lijn van settlers.

    En daar bij de vraag zou je nog een versie van settlers kopen die je moet installeren? Zo online spelen zou de toekomst moeten zijn.

    En op die vraag zeg ik, ja.

    Het kan dan nog mooier gemaakt worden, het mist nu vindt ik veel militaire strategie.

    Wat ik weer terug zou willen zien is dat je de grenslijn/palen kan verschuiven door barakken/wachttorens te plaatsen en daarbij grond van de vijand pakt, niet zo als nu en in settlers 6&7 dat je een hele sector pakt door er een gebouw in te zetten.

    Iets nieuws wat ik zou willen zien is grond- waterbouw, de mogelijkheid hebben om grond en water te verplaatsen, voor bijvoorbeeld beter stategische verdediging of ligging van je stad, rivieren om leggen, bouwgrond maken, akkergrond maken in woestijn gebied door meer water er naar toe te leiden, bosgebied maken. We zijn immers Nederlanders

    Wat ik niet zou willen terug zien, zijn luxe goederen voor settlers die bepalen hoe blij ze zijn.

    Wat zou jij niet of wel willen terug zien?

  2. #2
    Beetlejuice's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik graag zou zien is dat de originele settlers werd doorgezet sinds ubi settlers heeft overgenomen is de serie om zeep geholpen
    zelfde is gebeurd met de anno reeks al ging anno 1404 nog wel maar dat dit de toekomst is is wel zeker levert veel meer op door de
    microtransacties en kost minder in productie
    Laatst gewijzigd door Beetlejuice; 22-03-13 om 18:58. Reden: type error
    we moeten leren van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

  3. #3
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    ah de gouden tijd van settlers....voor mij is Settlers 3 nog steeds het beste settlersspel. Door de op handen zijnde overname door Ubisoft is Settlers 4 jammer genoeg een beetje afgeraffeld.. ze wilden nog gauw scoren voor de overname...
    De BB-S3-lobby (voor multiplayer online) werkt al jaren niet meer. Toch speel ik nog veel S3 online. In de community is een zg A-lobby (alternatieve lobby) ontwikkeld zodat we nog steeds online kunnen spelen. De die-hards die nog spelen zijn wel overwegend Duits, maar dat taaltje leer je als Ollander gauw genoeg:-)
    Het leuke van S3 en S4 is dat je alle eenheden zelf kunt sturen, dus geen aapie op een ezel die naar een kampje sjokt waar dan wat stofwolkjes opdwarrelen, maar echt massa's zwaardvechters boogschutters en speervechters die je hele scherm vullen. Door deze apart te sturen is ook tactiek mogelijk.
    Als je aan een Duitse settlerspeler vraagt wat S3 zo bijzonder maakt zal hij/zij antwoorden : de "Wuzzelfactor" waarmee ze bedoelen dat op de gespeelde map duizenden settlers door elkaar heen waggelen en hun werk doen.. iets waar mijn kinderen vroeger ademloos naar konden blijven kijken...
    Maar ja, men wilde steeds betere graphics en dan zijn duizenden vechtende soldaten onmogelijk... nu neemt een vet met 250 soldaten niet eens 1 vierkante centimeter in op de map..
    Helaas begin ik, nu ik dit probeer te schrijven, steeds meer in te zien dat een terugkeer of het laten voortduren van die "goeie ouwe tijd" eigenlijk schier onmogelijk is... waar het om draait is toch altijd het kosten/baten-plaatje en wat dat betreft zullen we moeten leren met de tijd mee te gaan...

    Tot slot voor diegenen die nog eens een S3 forum willen bezoeken of misschien zelfs nog een keer S3 online willen spelen en voor wie de Duitse taal geen al te grote belemmering is hier de url: http://siedler3.net/cb3/index.php
    Laatst gewijzigd door ccdej2012; 21-06-13 om 23:16.

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    +100 voor ccdej2012! S3 rocks helemaal als je al die soldaten een richting op stuurt heerlijk was dat uren mee gespeeld. Speel hem nog op de IPAD maar daar hebben ze maar weinig missies gemaakt maar blijft heerlijk.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.