Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Compensatie van verloren troepen door een bug

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    Compensatie van verloren troepen door een bug

    Voor de update deze week verloor ik twee generaals met de nodige troepen. Van support kreeg ik een melding dat na de update dit opgelost moest zijn. Inderdaad kwamen de generaals na de update terug met 600 rekruten.... de overige militaire eenheden bleven weg maar verdwenen uit mijn telling van eenheden.

    De volgende eenheden verdwenen. Let wel de eenheden stonden los van de generaals in het avontuur en kwamen bij annulering niet terug.
    Het betreffen:

    250 kruisboogschutters
    300 elite soldaten
    251 cavalerie
    300 soldaten
    60 militie
    245 rekruten

    Na 19 maart heb ik geen nieuwe berichten meer ontvangen van support en wordt er niet meer gereageerd op de supportmelding.
    Skelrill blijkt niets voor mij te kunnen doen maar omdat het door een bug in het spel is gekomen wil ik mijn troepen gecompenseerd zien worden immers ze hadden terug moeten komen naar mijn eiland.

    In afwachting van en duimend op..... een goede afloop.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik ben troepen kwijt. Bij lange na niet wat jij kwijt bent maar toch. Alles ingeladen na het avontuur en nu mis ik 186C en 120S. Hetl lijkt alsof er een fijne nieuwe bug is bedacht :-(

    edit: Het lijkt erop dat de troepen in dit geval gedeeltelijk als recruten zijn terug gekomen. Beetje een degradatie.
    Laatst gewijzigd door Tjonge; 21-03-13 om 21:51.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Blijkbaar is het emailprogramma van BB niet op orde want ondanks verzoeken blijven ze tot nu toe in alle talen zwijgen. Communiceren zou toch prettiger zijn. Hoop niet dat ze nu de struisvogelpolitiek gaan voeren bij BB. Kop in het zand steken en zwijgen en hopen dat als het koppie weer boven is de problemen zijn opgelost.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.