Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Dorpsschool upgraden!

  1. #21
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb antwoord ontvangen op de aanvraag maar helaas heb ik slecht nieuws... Het is helaas niet mogelijk om dat soort plaatjes uit te geven, en ik kan ze dus ook niet verkrijgen. Het enige waar het bij kan blijven is de plaatjes waar ik jullie al naar toe heb gelinkt.

    Helaas, ik heb het geprobeerd. Uiteraard kan een guide nog wel gewoon gemaakt worden, zal alleen wat minder goed er uit zien!

    - BB_Skelril

  2. #22
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik het fijne vind aan het forum van de .com, is dat elk gebouw daar beschreven staat, wat het doet. Dat is wat ik hier wel mis. En ook dat er aangegeven. Ik zou graag willen, dat er een apart forum komt voor gebouwen, waarin de eerste post een samenvatting is van de discussie daaronder. Zodat elke speler in het Nederlands kan kijken wat een gebouw doet en vooral wat het nut het heeft. Bijvoorbeeld, de silo's. Ik heb daar een uitgesproken mening over en heb in mijn gildeforum een uitgebreide omschrijving gemaakt. Maar ik mis dat wel hier op het forum in het algemeen.

  3. #23
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Wat skelril wel eens aan mij heeft voorgesteld is een nederlandse wiki te maken ongeveer net als de duiste settlers wiki, persoonlijk heb ik het daar te druk voor omdat er nog bij te nemen, maar misschien zijn hier mensen die dat wel aanspreekt of een groepje mensen die samen werken, niet dat we dadelijk 5 nederlandse wiki's hebben.

  4. #24
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Halandinh,

    Je kan altijd daarmee beginnen op een van de forums die nu bestaan (zoals het handleidingen forum). Mocht het groter worden kan ik altijd een nieuw forum voor jullie aanmaken! ;-)

    - BB_Skelril

  5. #25
    birg

    zoeken naar je inwonersgeouwen.

    Behalve productie gebouwen zou ik graag makkelijker mijn inwonersgebouwen terugvinden om te zien welke ik nog kan upgraden.
    ik moet nu alle adelhuizen afgaan om te zien waar diegene staat die nog ge-upgradt kan worden.

  6. #26
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door birg Bekijk Berichten
    Behalve productie gebouwen zou ik graag makkelijker mijn inwonersgebouwen terugvinden om te zien welke ik nog kan upgraden.
    ik moet nu alle adelhuizen afgaan om te zien waar diegene staat die nog ge-upgradt kan worden.
    offtopic?

  7. #27
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...n-en-Decoratie

    Ik heb een beginnetje gemaakt met wat gebouwen en decoratie, ik hoor het wel of de opzet zo goed is

  8. #28
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...n-en-Decoratie

    Ik heb een beginnetje gemaakt met wat gebouwen en decoratie, ik hoor het wel of de opzet zo goed is
    Ziet er zeer strak en netjes uit. Mijn complimenten wee_man!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.