Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Dorpsschool upgraden!

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Dorpsschool upgraden!

    Net de Dorpsschool gekocht met 750 zuurverdiende edelstenen, maar je krijgt slechts 1 settler per 2 uur (= 12 per dag!!).
    Maar mijn teleurstelling was nog veel groter toen ik zag dat je de dorpsschool niet kunt upgraden, om zo de tijd steeds te halveren (net als bij de Barakken bijvoorbeeld). Dat is gewoon heel erg jammer.... en dan zou ik liever mijn edelstenen terug hebben, zodat ik kan investeren in extra bakkerijen om settlers aan te maken....

    Alsjeblieft de Dorpsschool upgradebaar maken!!! (eventueel met een maximum van level 4 ofzo)
    Laatst gewijzigd door Carlijn; 18-03-13 om 15:23.

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, dat had je ook met een beetje onderzoek van tevoren al kunnen weten hoor :P

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Aan de andere kant is het, voor BB, maar een heel kleine moeite om deze extra informatie bij de te kopen gebouwen te zetten.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Carlijn bij het upgraden halveer je niet steeds de looptijd, of beter gezegt je verdubbelt je productie niet. Maar je absolute productie neemt met iedere upgrade evenveel toe en relatief dus steeds minder. Maar ik ben het met je eens dat een dorpsschool maar weinig waarde heeft, 12 settlers per dag, kun je ook maken met 375 brood en dat gaat veel sneller.

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    De dorpsscholen waren eigenlijk alleen een nuttige extra om bij elkaar te sparen toen ze voor het eerst in het spel kwamen met het Halloween event. Toen konden ze met pompoenen betaald worden die je vrij makkelijk bij elkaar kon harken destijds!

    Voor hun huidige prijs en zeker omdat het nu diamantjes kost is het gewoon waardeloos.

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben het eens met Ruwaard. Als je nieuw bent en je wilt je edelstenen gebruiken, dan zou er wel wat meer info beschikbaar moeten zijn over de gebouwen.

    Wat doen ze? Hoeveel? Hoelang?

    Lijkt me niet zo moeilijk voor BB om het erbij te zetten.

  7. #7
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    A;s je erover nadenkt een gebouw te kopen voor edelstenen vraag even in de chat of het de edelstenen wel waard is..
    Ik heb nog geen gebouw met edelstenen gekocht.. alles gespaard met evenementen..

  8. #8
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoor veel mensen zeggen dat de dorpsschool waardeloos is, ik ben het hier niet mee eens:

    Standaard maak je 1 settler per kwartier, dat zijn dus 8 settlers per 2 uur.
    Een dorpsschool maakt 1 settler per 2 uur, je kan 3 dorpsscholen bouwen dus dat maakt
    11 settlers per 2 uur i.p.v 8. dat is toch niet zo'n slechte score.

    Maar ik moet hier wel aan toevoegen: Als je van plan bent om edelstenen uit te geven, begin dan met recyclefabrieken en snelle verkenners die zijn hun geld dubbel en dwars waard, dorpsscholen zijn niet de beste keuze om mee te beginnen.

    Nu we het toch hebben over goede en minder goede gebouwen, nog een advies: Koop alleen silo's in grote aantallen; 1 enkele silo is waardeloos, maar heb je evenveel silo's als boeren dan hoef je NOOIT meer velden aan te leggen! Ik doe nu al 2 maanden met dezelfde velden en "I love it" omdat ik niet bang hoef te zijn voor lege velden als ik 's avonds thuis kom. Ik hoop dat er ooit nog een functie komt dat geologen automatisch op zoek gaan naar mijnen en deze weer opbouwen, dan zou ik op vakantie kunnen gaan en bij thuiskomst m'n stadje net zo aantreffen als ik het achterliet.

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Uiteraard kunnen jullie hiervoor ook guides maken om nieuwe spelers te helpen en ze in de juiste richting te wijzen. Uiteindelijk is dat de bedoeling van het forum! ;-)

    - BB_Skelril

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Alleen komen veel spelers pas op het forum als ze daarop gewezen worden door de spelers in de chat of op het moment dat het al te laat is...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.