Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Whiteknight`s zoekt actieve leden

  1. #1

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Whiteknight`s zoekt actieve leden

    Sinds 3 weken zijn de whiteknight`s in de lucht. De gilde begint steeds meer vorm te krijgen. Echter zijn we nog opzoek naar actieve leden van level 20 + die instaat zijn de gilde missies iedere dag te voltooien en graag willen samenwerken.

    Leuke bijkomstigheden van de gilde zijn:
    - een welkomsgeschenk
    - iedere week een loterij, met hoofdprijzen tot 1000 munten per week!!

    Melden kunt u zich bij: whiteknight2705 of MrVento

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk om in een gilde te zitten. Net even wat extra te doen elke dag.

    Ik vraag mij af hoe het zit met de gilde missies. Bedenkt BlueByte die of kun je die als gildeleider kiezen? Soms moeten bijvoorbeeld 7 leden een opdracht halen, en soms 8. Is dat een bewust aantal? Ik vraag dit omdat we de gildemissie als groep vaak net niet halen (nu zitten we bijvoorbeeld op 7/8 voor De drakenroos, terwijl De zee zien al staat te wachten. We kunnen dus individueel niet door omdat er nog 1 iemand drakenroos moet doen?

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BossR Bekijk Berichten
    Leuk om in een gilde te zitten. Net even wat extra te doen elke dag.

    Ik vraag mij af hoe het zit met de gilde missies. Bedenkt BlueByte die of kun je die als gildeleider kiezen? Soms moeten bijvoorbeeld 7 leden een opdracht halen, en soms 8. Is dat een bewust aantal? Ik vraag dit omdat we de gildemissie als groep vaak net niet halen (nu zitten we bijvoorbeeld op 7/8 voor De drakenroos, terwijl De zee zien al staat te wachten. We kunnen dus individueel niet door omdat er nog 1 iemand drakenroos moet doen?
    Missies komen in een bepaalde volgorde voorbij. Wanneer iemand 1 dag in de gilde zit, krijgt deze pas een missie. Een bepaald % van de leden moet zijn/haar missie doen, voordat de hoofdmissie voltooid is. Er zal iemand in je groep zitten die zijn missie steeds niet doet.

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    [QUOTE=Whiteknight2705;6714]Sinds 3 weken zijn de whiteknight`s in de lucht. De gilde begint steeds meer vorm te krijgen. Echter zijn we nog opzoek naar actieve leden van level 20 + die instaat zijn de gilde missies iedere dag te voltooien en graag willen samenwerken.

    Leuke bijkomstigheden van de gilde zijn:
    - een welkomsgeschenk
    - iedere week een loterij, met hoofdprijzen tot 1000 munten per week!!

    Melden kunt u zich bij: whiteknight2705 of grace84

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.