Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Muskus-hertengeur voor gildemissie bij vriend droppen

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    Muskus-hertengeur voor gildemissie bij vriend droppen

    Voor de gildemissie moet er vaak muskus-hertengeur gemaakt worden. Deze moet je dan gebruiken op je eigen afzettingen, bij een vriend zijn afzetting telt niet voor de gildemissie. Zelf heb ik geen jagers, maar jagershutten en heb dus niks aan die muskushertengeur. Zou het niet een verbetering zijn als je die visvoer/muskushertengeur bij je vrienden kunt droppen in plaats van bij jezelf.

  2. #2
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Al die opdrachten zijn gebaseerd op zoals BB wil dat jij je eiland hebt draaien. En ja, ik maak liever ook geen kruisbogen, maar ze willen dat. Dus ja, ik heb ook jagers.... maar goed ook, want die produceren meer vlees dan die hutten..... Anders kom ik te kort, zonder die hutten.

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Wat maakt dat nou uit, het kost bijna geen drol om muskus te maken. Boeiend dat er dan ergens op je eiland een afzetting is waar zich wat voorraad in ophoopt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Ehm je kan al muskus hertengeur toevoegen aan een vriends afzetting.

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, maar dat telt niet voor gildemissies. Wat hij dus bedoelt.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.