Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Missie Vierwinden

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    Missie Vierwinden

    Ik speel de laatste opdracht "De Duistere Priesters" uit maar krijg géén 200 graniet !! Zit in lvl 36. Maar heb missie Vierwinden gekregen in lvl 34
    Ik vind dit zéér vreemd dat je nu niet aan de totale missie heb voldaan.

  2. #2
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Je moet 200 graniet in de loot halen van Duistere Priesters voor die opdracht.
    Als je geen graniet in de loot had, dan moet je het avontuur nog een keer spelen. Kwestie van geluk hebben met de beloning.
    loottabel duistere priesters
    Laatst gewijzigd door wee_man; 12-03-13 om 21:56.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    idd. niet leuk.. Ikzelf heb ook dat probleem: geen graniet..
    Het kost me teveel tijd om de missie nog eens aan te schaffen, en uit te voeren met genoeg legers om Vier Winden op tijd te voltooien..
    Dat zuigt eerlijk gezegd wel.. :P

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Jullie hebben nog een week, plenty tijd toch!

    Met Duistere Priesters hebben jullie nog mazzel ook, het is een 2 persoons avontuur. Neem iemand mee om de kosten te delen/drukken, of beter nog... probeer het avontuur te 'verkopen' met als ruilconditie de lootspot. Dan speelt iemand anders het en hoef jij alleen maar te wachten tot ze klaar zijn. (wel minimaal 1 monstertje afmaken uiteraard).

    Beetje creatief denken hoor

  5. #5

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit op level 31, erg veel geld is opgegaan aan het kopen van zwaarden voor mijn soldaten. Ik kan echt niet zo snel aan evenveel geld komen om zoiets opnieuw te doen. Bovendien moet ik het avontuur opnieuw zien aan te komen, wat nog langer duurt; 150 mapdelen sparen duurt heel erg lang (veel te lang om voor 21 maart het avontuur te kopen).
    Ik heb nu mijn goudmijnen op pauze gezet, en laat de rest in mijn wereldje leegzuigen door mijn werkers.. Over een maand kijk ik nog wel eens, als ik weer zin heb..
    Vooralsnog stop ik ermee.. Zo'n uitzendbureau-gevoel krijg ik in real-life al genoeg :S, en vrijwilligerswerk doen, helpt ook al niet..

    Ik dacht al best creatief om in 'no-time' mijn legers op te kunnen bouwen; Nog een keer lukt echt niet op tijd. ;-)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.