Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: GTST?! oproep aan iedereen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    GTST?! oproep aan iedereen

    Valt me op dat er meer en meer vetes tussen spelers en/of gildes worden uitgevochten op de wereldchat. Ik ben er een stuk minder dan 2 maanden terug, maar om t nu toeval te noemen dat t juist gebeurd als ik net een keer kijk geloof ik niet in.
    Ik wil hierbij de community oproepen dit voortaan achterwege te laten en of gelijk naar de fluister te verhuizen of het via mail verder af te handelen.
    Nu kan ik heel erg makkelijk iedereen die zich er (regelmatig) schuldig aanmaakt op ignore zetten middels /ignoreadd <spelersnaam>. Echter ik hou niet van negeren want ook die mensen kunnen soms nog best wat nuttigs te melden hebben.
    Daarnaast schrikt het nieuwe spelers om gezellig mee te doen af om er met zn alleen een leuk spel van te maken als ze al niet besluiten om er gelijk mee te stoppen. Vergeet niet dat deze spelers zich vaak niet eens bewust zijn van het bestaan van de negeer-functie!

    Een 2e ergernis is dat zodra iemand (vaak een nieuweling) 1x een vraag stelt in wereldwijd deze zonder fatsoenlijk antwoord gelijk wordt doorverwezen naar de hulptab. We weten alemaal dat de hulptab daarvoor bedoeld is, maar kan het misschien iets vriendelijker? Je kan zo'n speler ook een fatsoenlijk antwoord geven op de vraag en daarachteraan vermelden dat er voor vragen eigenlijk een hulptab is. Zo'n speler laat je niet achter met een ongewenst gevoel en zal vaak zonder enige heisa de volgende vraag in 'hulp' vragen, idd niet dan kan je alsnog melden in de trent van bv 'sorry, zoals we je net vertelden zijn vragen bedoeld voor in de hulptab'.

    Ik spreek in dit topic de community aan, maar je weet voor jezelf wel of je je wel of niet aangesproken hoeft te voelen.
    Bedankt voor de moeite die je hebt genomen dit op z'n minst te lezen. Hopelijk kan het een positieve bijdrage leveren.
    Vergeet niet: Een community maken we met z'n allen!

    Wens één ieder Happy Settling!

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    +10 kili ik ben het helemaal met je eens

  3. #3
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ik doen niet aan +10... maar een +9 voor deze keer

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    179
    Wereld
    Woestewoud
    dit is een topic dat in feite iedereen eens zou moeten lezen, goed gedaan kili ben het helemaal met je eens

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Mooie woorden, alleen ben ik stiekem bang dat ze mensen waarvoor dit geldt het forum toch niet lezen...

  6. #6
    vlaflip's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    mee eens,,, maar er zullen altijd onvriendelijke en irritante figuren hier zijn/komen/blijven

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    KIli geweldig helemaal met je eens!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.