Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vier winden missie

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Vier winden missie

    Goedemorgen allemaal,


    De missie vier winden is een leuke missie om proberen te halen. je moet echt een keer je best gaan doen, chapeau BB en ontwikkelaars. Ik wil echter wel een kritische noot plaatsen. Als je zo`n missie de volgende x invoert in het spel, probeer dan ook de kansen te vergroten om de missie te kunnen halen. De geluk factor is heel groot. Simpel voorbeeldje; op mijn niveau moet je bandietennest halen en bij de loot 600 graniet. bandietennest doet nu op de markt 1500 gouden munten. Deze missie moet dus "met mazzel" gevonden worden, vervolgens moet je uit de loot nog eens 600 graniet krijgen. Hierbij heb je behoorlijk wat geluk nodig. Jullie zouden dit de volgende x meer kunnen sturen door bijv de loot tijdelijk te verhogen bij de ontdekkingsreizigers of de loot van graniet naar 75% op te schroeven. Dan kun je je best proberen te doen ipv afwachten of je uberhaupt de missie krijgt.

    groetjes

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Of alles laten tellen voor wat de ontdekkingsreiziger bv vind als je m op de juiste zoektocht wegstuurt en alles wat je als buit in slot 1 kan krijgen laten tellen.
    Ga zo aan nr8 bandieten beginnen dus begin er idd een beetje misselijk van te worden, maar goed...

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    De mazzel factor kan wel irritant zijn inderdaad, zelf heb ik bij beide avonturen waarbij het moest (lv46+ range, Moederliefde & Verrassingsaanval) in 1x het graniet weten te scoren. Mijn 46+ medespeler tijdens de serie van missies had minder mazzel, heeft afgelopen weekend pas bij zijn 7e poging graniet gehaald met Verrassingsaanval!

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vond deze missie ook een mooie uitdaging naast de andere missies. Vooraf had je kunnen zien wat er benodigd zou zijn. En had je een plaatje kunnen maken van de kosten. Voor mijn range was het misdadigers met minder dan 500 r, niet al te moeilijk te krijgen of te handelen. de tweede was bandietennest voor 200 kaartstukjes, die je ook wel bij elkaar kunt handelen. de derde oude vrienden was de lastigste want vervolgavontuur. hier heb ik wat coins voor betaald, maar nog altijd minder dan je normaal voor een molen op handel betaalt. en daarbij nog 500 gems. Mag ook best wat inspanning en creatief handelen kosten. Bovendien helpen je gildegenoten ook nog eens als het goed is. Mijns inziens niet nodig om er een walk through van te maken.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    de avonturen vind ik persoonlijk niet zo'n probleem...
    natuurlijk moet je soms hetzelfde avontuur over en over doen voordat je de benodigde buit krijgt...
    maar waar ik meer een probleem mee heb is dat ze je verplichten om je eiland te verbouwen en verplicht bepaalde gebouwen moet bouwen!
    ik dacht dat dit een strategie spel was waar je zelf een bouw-strategie kunt maken/ontwikkelen, maar deze missies verplichten je om bepaalde gebouwen neer te zetten (en te upgraden)... wat mij betreft is dit dus ook geen strategie spel meer, maar meer een role playing game waar je missies moet volgen als je tenminste vooruit wilt...

    dit heeft niet alleen betrekking op de 4 winden, maar vanaf de start wordt je al verplicht om bepaalde gebouwen neer te zetten (kan me vaag iets herinneren dat je een bepaalde verhouding hakkers, planters en zagers moet hebben in het begin om verder te kunnen)...

    dat heeft natuurlijk nix meer met strategie te maken, maar is gewoon domweg missies volgen, dus meer een RPG...

    wat mij betreft zouden ze alle missies met "produceer" er in moeten worden vervangen, zodat er nog iets van strategie over blijft dat is (beter gezegt WAS) het enigste strategie element van het spel, dat je zelf een bouw strategie kunt maken, maar ook dat element is grotendeels weg door deze verplichtingen...
    pietje maakt zwaardjes, jantje boogjes en die ruilen ze onderling zodat ze allebei genoeg hebben, dat is een strategie! maar nee, je wordt gedwongen om bepaalde gebouwen te bouwen en in bepaalde gevallen zelfs om deze te upgraden...

    persoonlijk vind ik dat waardeloos...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.