Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Rode rozen op internationale vrouwendag

  1. #1
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud

    Rode rozen op internationale vrouwendag

    Gisteren was het internationale vrouwen dag en kregen alle settlers over de hele wereld rode rozen!
    Ik heb de settlers-sites van vele landen bekeken, van Colombia tot Hong kong iedereen kreeg bloemen, maar de Nederlanders niet. (Snik snik)
    Ik weet dat er enkele deco-verzamelaars zijn die graag hun stadje zo mooi mogelijk aankleden die misschien nog wat bloemetjes kunnen gebruiken.

    O-ja hoe zit het met dat 1 week langer 4 winden avontuur, is dat ook op de Nederlandse server het geval?

    __________________________________________________ _________________________________________________
    Dear Settlers,

    Happy international Women's day! Here are some nice roses to decorate your Island and celebrate this very special day in style! (Expect these gifts to arrive soon!)

    (hier moet een plaatje staan van een vrouw met rode rozen)

    After debate, we have decided that the crisis quest "Four Winds" will finally be extended one week. The Four Winds quest will end on the 21st of March.

    Have a lovely weekend

    The TSO team

  2. #2
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad waar zijn onze bloemetjes

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    ik wil ook bloemetjes hier

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Het is wel opmerkelijk hoe ze bij bb onderscheid maken tussen alle landen. Zie dit bij andere gamedevelopers niet snel gebeuren.

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    Het is wel opmerkelijk hoe ze bij bb onderscheid maken tussen alle landen. Zie dit bij andere gamedevelopers niet snel gebeuren.
    Helaas is dit voorgekomen door een fout van mij uit, waardoor het niet naar de nederlandse server is gestuurd. Inmiddels is dit probleem nu verholpen en hebben jullie ook een bosje rode rozen ontvangen (of die komt er nog aan, heb geduld!).

    Mijn persoonlijke excuses dat het wat langer heeft geduurd.

    - BB_Skelril

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Helaas is dit voorgekomen door een fout van mij uit, waardoor het niet naar de nederlandse server is gestuurd. Inmiddels is dit probleem nu verholpen en hebben jullie ook een bosje rode rozen ontvangen (of die komt er nog aan, heb geduld!).

    Mijn persoonlijke excuses dat het wat langer heeft geduurd.

    - BB_Skelril
    Ok dank voor je openheid en excuses dan ook iig van mijn kant uit geaccepteerd

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik probeer jullie altijd zoveel mogelijk openheid te geven, mijn eigen fouten toegeven hoort daar ook bij! ;-)
    Hopelijk ontvangen jullie allemaal je boeketje rode rozen. Mochten ze niet direct aan zijn gekomen heb dan even geduld en kijk of ze morgen aankomen.

    - BB_Skelril

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Hier zijn ze aangekomen en bij meerdere al aan de chat te zien. Bedankt

  9. #9
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    Bloemetjes ontvangen. Dank u.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.