Heb nu al een paar keer rare onderscheppings acties mogen waarnemen:
Avontuur Victor de Verschrikkelijke:
Bij uitvoeren van een block is een niet-block generaal opeens verdwenen. Je ziet hem niet, krijgt geen melding of wat dan ook. Je blocking generaals doen netjes hun werk. Aangezien de generaal van je hoofd aanval weg is, kun je niks meer. Ook terughalen werkt niet. Uiteindelijk komt de aap uit de mouw: Hij is toch onderschept. Dat zie je pas al een block generaal het onderspit delft en de hoofd generaal de aanval overneemt. Gevolg: dubbele verliezen (eventjes 375C door de gootsteen, want een dubbelblok) en extra verliezen voor je hoofd aanval. Als beide blocking generaals gewond zijn teruggekeerd en je hoofdaanval hebt terug gehaald (want niet meer genoeg manschappen voor de aanval waarvoor je hem had weggestuurd, krijg je twee minuten later een bericht: Je generaal is onderschept.... Duh!
Vanochtend bij prateneiland: Eigen kampen niet helemaal goed geplaatst. Normale general weg voor een blok, Veteraan voor hoofd aanval. Veteraan net iets te vroeg weggestuurd en wordt onderschept. Net voordat ik op terugtrekken druk verschijnt de gevechts animatie van mijn block generaal. Ik druk op terug trekken, en dat gebeurt. Maar wat ook gebeurt is dat de gevechts animatie van de block generaal verdwijnt én als ik op het betreffend kamp klik, verschijnt de roze onderscheppings zone weer. De block generaal is nog steeds niet te zien. In de veronderstelling dat het block er nog is, stuur ik mijn Vetraan opnieuw. Wordt ie weer onderschept. Trek ik hem wederom terug. En terwijl hij terug gaat naar zijn kamp zie ik (nog steeds zonder gevechtanimatie) de voortgangs balk verschijnen op mijn te blocken kamp. en evenlater heeft mijn generaal gewonnen, verschijnt weer in beeld en wandelt terug. Uiteraard met de nodige verliezen aan zijn broek. Allemaal NA de laatste updates (die waarbij de achterblijvende gevechtsanimaties zouden verdwijnen als de hoofdaanval geslaagd was (wat dus niiet gebeurd;-) ))