Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Productie loopt nog even door na stoppen

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud

Productie loopt nog even door na stoppen

Ik kwam vandaag achter iets vreemds (in mijn ogen). Als ik de productie van een gebouw stop en even later weer start, dan is de productie (zichtbaar in de voortgangsbalk) doorgelopen tijdens de pauze. En als je een gebouw voor langere tijd stopt en later weer start, dan zie je dat de productiebalk bijna helemaal vol is en na herstarten bijna meteen productie oplevert.

Is dit een bug of design?

Een gevolg hiervan is dat je gebouwen die je alleen verbeterd (gebuffed) wil laten lopen, bijv. Munthuis, eerst moet verbeteren alvorens de productie te herstarten, zodat je meteen de dubbele opbrengst meepakt.

Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik buf altijd eerst mijn munthuis en goudsmelter en goudmijn daarna zet ik ze pas weer aan. omdat ik dan gelijk dubbele bonus krijg
    en ja is altijd al zo geweest.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het is zo, dat tijdens het pauze, de productie nog doorloopt. Wat er feitelijk gebeurt, is het volgende.

Een huisje produceert een goed en als ie er mee klaar is, gaat ie naar een pakhuis. Maar is een huisje op ''pauze'' gezet, dan is de deur op slot. Hij is dus wel klaar, maar kan dus niet naar buiten omdat zijn huisje op slot staat. Wanneer jij hem van het slot haalt, loopt ie met zijn goed naar het pakhuis

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is een mooie uitleg Halandinh!

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ze zijn gewoon te lui om alsnog sleutel om te draaien in het slot en naar naar het pakhuis te lopen dus gaan ze maar slapen als ze de kans krijgen :P

Zeker een goede uitleg Halandinh

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hoop alleen wel dat ze de sleutel niet kwijtraken *-) ^^

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten