Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Nachtswitch

  1. #1
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud

    Nachtswitch

    Zou een nachtknop niet leuk zijn, zodat je kan wisselen tussen dag en nacht. En dat dan
    de huisjes en lantaarns enzo licht geven. Zou gezellig zijn denk ik, niet? :-)

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Heb je gezien hoe dat er bij Halloween uitzag?
    Need i say more?

  3. #3
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Neen, met halloween was ik nog niet aan het spelen. dus ik heb daar geen idee van.
    dat zal ik dit jaar wel zien dan zeker? Maar het zou mij wel leuk lijken dat je het hele
    jaar door kunt wisselen tussen dag en nacht. Ook al weet ik niet in hoeverre dit mogelijk
    is. Misschien gewoon niet. even goed dan. leek me gewoon wel gezellig. :-)

  4. #4
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Vaak gebeurd dat ook.
    Halloween = alles donker
    Kerst = Alles sneeuw.

    Maar neem van mij aan dat je na 1 dag in het donker spelen, geen zin meer hebt in het donker
    Wie weet komt het binnenkort nog terug.

  5. #5
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    ja dat moet ik nog ondervinden natuurlijk daarom zou zo'n switch handig zijn, moest je geen zin hebben in het donkere
    maar ben wel benieuwd naar die periodes dat de graphics aangepast worden, is voor mij nog allemaal nieuw.

  6. #6
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    ik had liever 1 dagje donker dan 1 dagje sneeuw :P zoooo wit.... haha


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  7. #7
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    zeg poegel, mijn eiland is nooit wit geweest tijdens de kerst.
    ik had het al heel even op de test server gezien en vond het niet zo mooi. eigenlijk meer irritant.
    ik heb die buf voor sneeuw bij een gildelid gedaan :P

    ach nachtknop hoeft voor mij niet. lijkt leuk maar ff in het donker spelen en je word er gek van en je gebruikt het nooit meer.

  8. #8
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    meningen zullen zoieso wel verschillen, ieder zijn ding natuurlijk. maar kan best begrijpen dat sommige mensen het vlug
    beu zouden zijn in het donker. persoonlijk heb ik het liever donker als licht. op zowat alle vlakken. nachtmens i guess
    heb net eens wat aan het opzoeken geweest naar die halloween graphics. donker is het wel maar ik heb niets gevonden
    van huisjes die licht geven of lantaarns die licht geven. als het enkel maar donker is, is het maar flauw ja.

  9. #9
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Bens0n wacht tot halloween en jij wil die switch niet hebben

    Met donker zie je heel weinig net zoals met de sneeuw was alles wit.. was bijna niet herkenbaar..

  10. #10
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    haha ja kan goed zijn hoor :-) maar op de foto's die ik heb teruggevonden was het ook alleen maar donker, geen gezellige verlichting
    van huisjes of lantaarns dus weet niet zeker dat dit het geval is? want als het enkel donker is zou het inderdaad maar ongemakkelijk
    spelen zijn. maar je hebt gelijk, misschien wil ik die switch helemaal niet

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.