mijn suggestie is het beschikbaar maken van de handel/schenkingen in bijvoorbeeld edelsteenputten, onuitputbare kopermijnen, recycle fabrieken, geharde generaals, ontdekkingsreizigers, geologen...
okay, voor edelsteenputten valt iets voor te zeggen dat BB niet wil dat die ook beschikbaar zijn voor niet betalende spelers... maar voor onuitputbare kopermijnen zie ik geen enkele reden om die niet beschikbaar te maken voor handel...
ik begrijp best dat BB bepaalde dingen "exclusief" wil houden, maar zeker voor een onuitputbare kopermijn snap ik dat niet...
deze kosten 20.000 edelstenen die weer te koop zijn voor 100 euro...
als iemand deze wil verhandelen voor wat dan ook dan moet dat toch ook mogelijk zijn?!?!? of het verstandig is dat ze deze verhandelen is een ander verhaal, maar er zijn genoeg mensen die er wel wat voor over hebben om bijvoorbeeld wat extra munten en dergelijke te bemachtigen, dus als ze dat kunnen doen doormiddel van het verkopen van zo'n onuitputbare kopermijn dan zie ik daar geen belemmering in...
vandaar mijn suggestie: kijk nog eens naar de onverhandelbare dingen en pas ze aan, maak meer dingen beschikbaar voor handel en/of schenkingen!