Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 54

Onderwerp: Generaals gaan met horten en stoten naar kampen

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud

    Generaals gaan met horten en stoten naar kampen

    Sinds vandaag zie ik een vreemd gedrag bij generaals in de aanval. Een geharde en veteraan lopen allebei met horten en stoten naar het doel, terwijl gewone generaals netjes naar de bloks sjokken. Ik heb het gevoel dat dit mij een serieus verlies in Victor heeft opgeleverd, in elk geval was ik niet meer in staat de generaals te volgen en eindigde de veteraan in het verkeerde kamp.
    Ik hoor net van mijn vriendin dat zij hetzelfde fenomeen ziet bij aanvallen met bloks, en ik heb het nu op twee verschillende systemen gezien.

    Een bug wellicht? In elk geval behoorlijk vervelend.

  2. #2
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Generaals die in een onderscheppingsgebied komen van een kamp wat in gevecht is, gaan met sprongetjes vooruit en komen sneller ter plaatse.
    Je 1e block generaal heeft daar geen last van omdat er dan nog geen kamp in gevecht is, een 2e of 3e generaal kan wel aan de hobbel gaan.
    Is inderdaad 1 van de bugs die ik na de update tegenkwam.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ull=1#post6125

  3. #3
    bollewit's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het vanmorgen aangegeven, maar ik kreeg een erg gemakzuchtig mailtje terug.


    Hier stond de brief, maar blijkbaar is er sensuur. (maar sssst. hij staat stiekum nog een paar blz. verder)
    Laatst gewijzigd door bollewit; 05-03-13 om 11:06. Reden: Geen reacties op tickets op het forum plaatsen.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is dat voor een koeien vla die ze uitkramen? Wil nu hier heel grof zijn maar als ze het niet ondersteunen moeten ze er wat aan doen. Het is een bug die niet voor hoort te komen. Dan ga ik me report maar anders invullen en dat ik niet me avonturen met 3 man kan spelen want me generalen worden onderschept als me maatje een kamp aanvalt door een fout die ze niet willen repareren!

  5. #5
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Op 2 of 3 speler avonturen lopen er ook meerdere generaals rond die aanvallen en voor de update was dat probleem er niet.
    Ik val ook wel eens meerdere kampen tegelijk aan zonder block en op meerspeler avonturen idem dito met spelers die ieder een gedeelte doen.
    Dit zie ik niet als een vertraging maar een generaal die versnelt en stukjes land overslaat door een conflict met de onderscheppingszone van een kamp.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ok het zit zo. Ik denk dat jullie team wel op de hoogte is van de fout in avonturen wanneer je een generaal stuurt een kamp aanvalt en dan een andere generaal stuurt en die door de onderscheppingszone loopt dat er een versnelling optreed. Ook de vertragingen met het sturen van meerdere generalen.

    De reden dat we meerdere generalen versturen is omdat we willen blocken (en in sommige gevallen snel een paar aanvallen willen uitvoeren om tijd te winnen iets waar dit spel om gaat TIME MANAGEMENT). Nu word er een reply gestuurd naar mensen die dit als bug raporten en geven jullie een onacceptable mailtje terug.

    Dus jullie willen hiermee zeggen dat door een fout in het spel jullie het niet zien als een bug en wij als speler het spel verkeerd gebruiken dus het maar op een andere manier moeten gaan spelen?

    Dan is het nu voor mij de tijd om alles weer om te draaien naar jullie toe.

    Aangezien ik ook avonturen met meerdere spelers speel en om die wat vlotter laten te verlopen. Meerdere aanvallen stuur in verschillende gebieden. Wat me extra tijd kost want er zijn vertagingen.

    Tweede probleem is dat ik een generaal stuur en mijne door een onderscheppingszone loop die een andere avonturier aan het aanvallen is daardoor versneld en door een ander kamp onderschept word wat ook eigelijk al aangevallen had moeten zijn. Dus hiermee verlies ik troepen door een fout in het spel en we blocken dan niet want we vallen geen leidertje aan.

    Los het op aub dit zorgt voor problemen. Als blocken niet toegestaan is moet je een ander systeem verzinnen om dat tegen te gaan ipv een fout in het spel!

    Kijken wat ze hierop te zeggen hebben.

    En trouwens BB Skelril als je dit leest wil ik je even zeggen dat het zeer onprofesioneel overkomt als ze "sms taal" gebruiken en geen spellingscontrole eroverheen gooien voordat ze een antwoord sturen. Mijn Nederlands is niet goed maar dit... lol
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 05-03-13 om 08:10. Reden: Geen reacties op tickets op het forum plaatsen.

  7. #7
    bollewit's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben blij dat meerdere mensen zich hier boos over maken. Het probleem is na de update ontstaan en ik denk dat het serieus genomen moet worden. Dit spel is zo populair omdat blocken en gecombineerde aanvallen het spannender en uitdagender maken. Zonder dat, wordt het een saai invullen van troepen, en denk ik dat er snel mensen af gaan haken. Ik ken er in ieder geval 1.

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben net 78E en 212 XB kwijtgeraakt.
    Doordat de generaals haperen en niet allemaal even snel gaan
    Laatst gewijzigd door Haringkip; 01-03-13 om 10:16.

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier hetzelfde. Zodra een generaal door een geblokt gebied loopt verspringt hij.

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik had hetzelfde probleem bij Viktor, ik hoor van gildegenoten dat ze nog geen problemen ondervonden bij bv Misdadigers. Zou het per avontuur verschillen ?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.