Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 54

Onderwerp: Generaals gaan met horten en stoten naar kampen

  1. #31
    Beetlejuice's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ben der intussen wel achter dat dat "springen" op random snelheid gebeurt, maw dit is er bewust in gewerkt THX a lot bb
    Krijgen jullie nog niet genoeg binnen? Begrijp 1 ding heel goed WIJ kunnen dit spel maken en breken!
    Ga zo door en ik voorzie een boycot op alle servers
    we moeten leren van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

  2. #32
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    beetlejuice kan alles durf zijn naam niet 3 maal uit te spreken

  3. #33

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Habar Bekijk Berichten
    Ja, das waar, we kunnen nu natuurlijk weer gewoon nieuwe blocks genereren, misschioen zelfs blocks die vroeger gewoonweg gedoemt warten te mislukken kunnen dankzij deze bug wel.
    Wat denk je dat ik nu doe met piraten eiland? Deze bug zorgt ervoor dat met de kampen die je daar block er geen risico's meer aanhangen. Ik block gewoon het hele eiland en pak 3 leiderskampen en een trap. Goed gedaan BB bedankt voor de bijna gratis grondstoffen die ik nu binnen krijg.

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Wat denk je dat ik nu doe met piraten eiland? Deze bug zorgt ervoor dat met de kampen die je daar block er geen risico's meer aanhangen. Ik block gewoon het hele eiland en pak 3 leiderskampen en een trap. Goed gedaan BB bedankt voor de bijna gratis grondstoffen die ik nu binnen krijg.
    Heb je daar een guide van? *-)

  5. #35
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Ik heb al jullie klachten doorgegeven aan onze ontwikkelaars en ik wacht nu op een reactie van hun kant. Ik hoop vandaag of morgen meer informatie te hebben over de problemen die julie hierdoor ondervinden.

    - BB_Skelril

  6. #36
    bollewit's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    bedankt voor je reactie. Ik hoop dat we nu een serieuze en eerlijke reactie krijgen van ``de ontwikkelaars´´.
    Of het zo blijft, of niet veranderd de manier van spelen. Ik kan me voorstellen dat BB niet verantwoordelijk is voor de risico´s die wij nemen in het spel, en voor alles wat daar mis bij kan gaan. Maar om te onkennen dat het een doelbewuste mogelijkheid is om te blocken, daar geloof ik niets van. Daar ligt nu juist de charme van het spel. Anders hou je het ook niet uit tot level 50.

  7. #37
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn op het moment op de hoogte van het probleem en onze ontwikkelaars werken aan een oplossing. Ik heb op dit moment helaas geen exacte datum dat het zal zijn gemaakt. Voor dat het op onze live servers komt zal het eerst op de test server komen.

    Zodra er meer informatie beschikbaar is zal ik dit met jullie delen.

    - BB_Skelril

  8. #38
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ergens vind ik het wel handig, dat zo gaat, want mijns inziens zijn ze nu sneller bij hun doel, bij een block. Het is mijns inziens niet dat het met horten en stoten gaan, maar dat ze sneller bij hun doel zijn.

  9. #39
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    ik had ook zo iets, bij misdadigers,
    ik liep bij een van de eerste kampjes, geen sprintjes of zo > maar kon mn generaal niet terug trekken na de aanval > werd weer onderschept door volgend kampje >
    40 XB kwijt + 100 C+ zooi m wat niet nodig was
    erg jammer , ik klikte me suf op terug trekken, en werkte niet > daarna werkte het wel... bij een ander kampje ... toch vreemd


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  10. #40

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    En? zou er een oplossing in e huidige update zitten? Ik gok van niet, maar je weet nooit natuurlijk...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.