Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 54

Onderwerp: Generaals gaan met horten en stoten naar kampen

  1. #41

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    Nee, ik verwacht geen oplossing vandaag, hopelijk met de paasupdate:

    Quote van BB Pandur op Duitse forum
    Hallo EigeneArt,

    dass die Generäle springen ist ein Bug, in der Tat. Habe nie das Gegenteil behauptet. Das hat aber nichts mit Blocking-Taktik zu tun (oder dem Unterbinden von Blocken). Wir rechnen im Übrigen mit Behebung in einer der nächsten Versionen. Wann genau, werden wir im Changelog / Update ankündigen, vielleicht sogar schon zum Osterevent.

    Grüße
    Pandur



    http://forum.diesiedleronline.de/thr...pringen/page17

  2. #42

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Kijk! Hier geven ze tenminste wel toe dat het een bug betreft. Dat is een mooi begin! Iets verder in hetzelfde topic:

    "Aussage aufm Ami-Server:

    I'll be posting this in the threads about the General Jumping bug, but I wanted to share an update I just got with you guys here. The devs have been looking at it carefully and they have figured out a fix. This fix DOES need to be tested first, but just a quick update for you. It *is* being actively investigated."


    ff afwachten nog dus
    Laatst gewijzigd door Tjonge; 06-03-13 om 10:44.

  3. #43

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb bij misdadigers (vlak voor het onderhoud vannacht) nog met blocks gewerkt. De krappe blocks die je eerst had in sommige avonturen worden nu juist makkelijker te doen aangezien de generaals sneller door het laatste stuk wandelen. Bij blocks die toch al niet zo krap waren kun je nu enkele seconden langer wachten met versturen aangezien er toch tijd wordt goedgemaakt.

    Edit: Ik heb wel meegekregen in de chat dat bij sommige avonturen op dit moment de blocks mislukken door het springen. Tot op heden dit alleen gehoord over Victor en Zonen.
    Laatst gewijzigd door Geerius; 06-03-13 om 12:34. Reden: Extra info

  4. #44
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Tjonge,

    Als je terug leest in dit topic heb ik dat ook al aangegeven en wacht ik op meer informatie voor jullie :-).

    - BB_Skelril

  5. #45

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben net 210 Cav en 250 Soldaten verloren.. Beetje jammer.. hoop dat hier snel een oplossing voor komt.. :/

    Dit bij de laatste block van Verraders
    Laatst gewijzigd door BoBsTaH; 12-03-13 om 20:17.

  6. #46
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Tja barak zit flink vol.. 149cav 68soldaten 86 elite soldaten en 164 Xbows verloren doordat de generaals springen.. Please fix het

  7. #47
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BoBsTaH Bekijk Berichten
    Ik ben net 210 Cav en 250 Soldaten verloren.. Beetje jammer.. hoop dat hier snel een oplossing voor komt.. :/

    Dit bij de laatste block van Verraders
    Heb je de eenheden wel goed neergezet? Ik ben nog geen enkele keer eenheden verloren door dat springen.

  8. #48

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Heb je de eenheden wel goed neergezet? Ik ben nog geen enkele keer eenheden verloren door dat springen.
    Ja ik weet 1000 % zeker dat m`n eenheden goed stonden. Ik weet toevallig dat Bollewit hier ook last van heeft gehad.

  9. #49

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Enkele avonturen lopen gevaar bij blocks. Wat ik weet is dat bij Verraders en Victor. Voor Victor is een nieuwe guide bij Killste beschikbaar die er rekening mee houdt.

  10. #50
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Het ligt ook een beetje aan de looproutes van de generaals in een block en op welk punt elke generaal een rood gebied binnentreed.
    De generaal voor de leider kan inderdaad te snel gaan als een 2e block generaal daarvoor op een later punt versneld.
    Dan heb je kans op een onderschepping van je laatste generaal, iets later vertrekken met die generaal kan net genoeg zijn om het gehuppel op te vangen.

    Op Verraders zag ik nog een andere 'bug"? die vervelend doet in dat 1e block als het slecht uitkomt.
    De wilde dieren resetten heel vaak daar en dat geeft een vertraging als je net een block generaal hebt lopen.
    Dat is geen springen dan maar een generaal die niet meer op de juiste afstand loopt ten opzichte van je laatste generaal.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.