Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 54

Onderwerp: Generaals gaan met horten en stoten naar kampen

  1. #21

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn idee is dat deze bug te maken heeft met het verwijderen van de rode zone van traps en wachttorens.
    En ja het is een bug, verspringen is niet normaal in welke game dan ook.

    Als voorbeeld, stel je speelt al jaren Stratego. Een generaal wint altijd van een verkenner, maar na een laatste update wil het wel eens gebeuren dat een verkenner wint van een generaal.
    Das dus gewoon een bug.

  2. #22

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Laat ik t zo stellen, als ze t niet oplossen wil ik mn geld terug.

  3. #23

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb dit nu net ook meegemaakt! Ben rustig Misdadigers aan het spelen.. (Met 4 normale generaals) totdat ik 2 generaals een block moet laten doen.. en me 3e generaal de hoofdaanval..
    Mijn 1e generaal pakt rustig de eerst block op.. en me 2e loopt ook rustig richting zijn block.. en ineens begint me 3e generaal te sprinten.. en wordt onderschept voordat me 2e generaal zijn aanval begint!
    Gelukkig kon in me 3e generaal terugtrekken en opnieuw zijn aanval inzetten, maar me 1e en 2e generaal zijn al bezig met hun aanval.. waardoor ik veel verliezen heb nu! 229C en 38R

    En dat niet alleen.. Nu verlies ik ook tijd om eventueel Vier Winden af te ronden, omdat ik alle extra verloren troepen snel opnieuw moeten maken om Misdadigers te voltooien.
    Kost dus veel grondstoffen en een verbeterd plan op me barraken

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Goed te lezen dat het dus niet an MIJ ligt dat de blocks mislukken. Baal hier gigantisch van!

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, zo wordt t meer een gokspelletje, zonder uitbetaling dan.

    Ik doe ook momenteel zo weinig mogelijk avonturen en als ik er wat speel is t vooral moerasheks waar geen blocks in zitten.
    Ik ga pas weer echt spelen als ze dit opgelost hebben.
    Als t lang duurt stop ik gewoon helemaal.

  6. #26

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm, ik zit me net t volgende te bedenken, als ze als hieronder aangeven dat blocks niet ondersteund worden, waarom is er dan een tijd voor elke battle?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bollewit Bekijk Berichten
    Ik heb het vanmorgen aangegeven, maar ik kreeg een erg gemakzuchtig mailtje terug.

    Graag willen wij u informeren dat blocks neit ondersteund worden. Een van de vele redenen hiervan is idd de problemen met vertragingen die optreden wanneer u meer dan een generaal tergelijke tijd op pad stuurt.

    Als u hetzelfde problemen ervaart wanneer u 1 generaal op pad stuurt, laat ons dat dan weten zodat wij dit verder uit kunnen zoeken.


    Met vriendelijke groeten,

    "The Settlers Online" Support Team

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ook slechte ervaringen mee gehad. Ben nu gestopt met avonturen tot het veranderd. Veranderd het niet dan ga ik leuk een andere game zoeken, er zijn er genoeg hoor BB! Spel verliest behoorlijk wat van zijn aantrekkingskracht zonder blocks.

  8. #28
    Roppe's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    de meeste mensen steken euro's in het spel om juist de blocks te kunnen doen, er zullen dus veel mensen afhaken
    en de prijs die BB net gewonnen heeft is juist dank het blocken want zonder het blocken was dit spel niet zo populair geworden

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    @ Toompie:
    Sowieso ervaar je meer lag als je met meerdere mensen in 1 avontuur zit. Gezien Misdadigers een 1 player adventure is kan het ook daaraan liggen.

    Gisteren heb ik zonen gespeeld en de 4 block op het eind gewoon gedaan... Goed opletten en je speedgen(s) 5 sec later sturen. Ze ervaren met gewone marching time vertraging en "halen dat weer in"

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, das waar, we kunnen nu natuurlijk weer gewoon nieuwe blocks genereren, misschioen zelfs blocks die vroeger gewoonweg gedoemt warten te mislukken kunnen dankzij deze bug wel.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.