Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 54

Onderwerp: Generaals gaan met horten en stoten naar kampen

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfs bij Moerasheks wordt er gestuiterd door generaals.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij wordt er overal gestuiterd. Alleen bij Victor heeft het me nu veel recourses gekost. Overigens gingen alle bloks na de beruchte kampjes 10/11/12 wel goed. Het antwoord van BB is trouwens werkelijk om te huilen, hoe halen ze het in hun hoofd? Ze hebben gewoon een nieuwe bug geïntroduceerd, doe daar wat aan!
    Laatst gewijzigd door Tjonge; 01-03-13 om 13:39.

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Gisteren had ik dit fenomeen in Stelen van de Rijken. Mijn veteraan liep eerst met de normale snelheid en ineens trok hij een sprint naar het kamp. Het ging gelukkig allemaal goed.

    Het is toch te belachelijk voor woorden dat alles tot voor de update normaal werkte en nu ineens niet meer. En dan een slap excuus om ermee weg te komen? Heel erg slecht dit!

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Boos is nog zacht uitgedrukt, de update moet een stap voorwaarts zijn, maar we zijn 2 stappen terug gegaan.
    Ben benieuwd hoe zij gaan reageren op mijn mail. 4 avonturen, 4x prijs, en dan maar niet te spreken over de kosten omtrent grondstoffen die ik heb gemaakt.
    Volgens mij vergeten ze dat wij de salarissen van de ontwikkelaars betalen, en dan verwacht ik dat het goed gaat.
    En om de kerst bonussen te betalen worden we verleid met happy hours. Bijna een jaar heb ik plezier in het spel, en nam de problemen voor lief, maar 2 stappen terug in de tijd is onacceptabel, BB zal gedupeerde spelers toch echt moeten compenseren, en zeker heel snel met een verklaring moeten komen, anders denk ik dat het spel plezier van velen met mij zeer snel zal verdwijnen.

    Ik ben benieuwd wat voor mailtje ik terug krijg, van ondersteuning, hopelijk niet zo ongeïnteresseerd als ik hier boven heb kunnen lezen.

    Update:

    Bij deze zou ik graag de algemene voorwaarden willen zien waar in staat dat Blocks niet ondersteund worden,
    Ik kan U melden dat ik een exemplaar heb, dus graag zou ik jullie passage willen zien over de blocks.
    Als een ondernemer zijn zaakjes niet voor elkaar heeft, en een klacht niet serieus neemt, dient dit voldoende te worden onderbouwd.

    Graag per ommegaand de bevestiging waarin staat dat deze regel van toepassing is.

    met vriendelijk groet

    DJRendy
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 05-03-13 om 08:08. Reden: Geen support tickets op het forum plaatsen.
    Wordt nu lid van The League of Gents, toegang is gratis, profiteer er nu van.

    Meld je aan Via Hubke of DJRendy

    Mannen en Vrouwen, Jongens en Meisjes, die het spel helemaal top vinden, en/of wel wat hulp kunnen gebruiken.

  5. #15
    Beetlejuice's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    blocks worden niet ondersteunt das natuurlijk gelul van een dronken aardbei blocks zijn onderdeel van de game
    de een gebruikt ze wel de ander niet maar ze moeten wel gewoon mogelijk zijn ,ze geven de game net dat beetje meer om het boeiend te houden
    we moeten leren van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisqy Bekijk Berichten
    Ok het zit zo. Ik denk dat jullie team wel op de hoogte is van de fout in avonturen wanneer je een generaal stuurt een kamp aanvalt en dan een andere generaal stuurt en die door de onderscheppingszone loopt dat er een versnelling optreed. Ook de vertragingen met het sturen van meerdere generalen.

    De reden dat we meerdere generalen versturen is omdat we willen blocken (en in sommige gevallen snel een paar aanvallen willen uitvoeren om tijd te winnen iets waar dit spel om gaat TIME MANAGEMENT). Nu word er een reply gestuurd naar mensen die dit als bug raporten en geven jullie een onacceptable mailtje terug.

    Graag willen wij u informeren dat blocks neit ondersteund worden. Een van de vele redenen hiervan is idd de problemen met vertragingen die optreden wanneer u meer dan een generaal tergelijke tijd op pad stuurt.

    Als u hetzelfde problemen ervaart wanneer u 1 generaal op pad stuurt, laat ons dat dan weten zodat wij dit verder uit kunnen zoeken.
    Dus jullie willen hiermee zeggen dat door een fout in het spel jullie het niet zien als een bug en wij als speler het spel verkeerd gebruiken dus het maar op een andere manier moeten gaan spelen?

    nog meer...l
    Sluit me hier 100% bij aan. Omdat de snelheid van de veteraan variabel is als die door een onderscheppingsgebied loopt valt er eigenlijk maar moeilijk mee te spelen. Velen hebben veel steentjes in de veteraan geïnvesteerd voor zijn meerwaarde die met deze bug in t spel gewoon eigenlijk te niet wordt gedaan. De reacties die nu worden gegeven vanuit support zijn mijn inziens dan ook gewoon belachelijk en onacceptabel.
    Ik hoop van harte dat er een hoge prioriteit wordt gegeven aan hotfix voor deze bug.

  7. #17
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Een veteraan kost gewoon 25 euro... heb liever het geld dan terug op mijn rekening.. neem mijn vet dan maar af... heb geld erin gestoken zodat ik ook eindelijk alle blocks kon gaan doen... nu heeft het amper meerwaarde op mijn hein..

  8. #18

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    heb het fenomeen wel gezien, maar er nog geen schade door geleden
    iemand van me gilde wel, een blok aanval bij VV ging totaal verkeerd daar het huppelen van de generaals

    aangezien dit voor de update niet bestond en daarna wel, is het dus overduidelijk een fout die dus recht gezet moet worden

  9. #19

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    En zo werd het ook mijn probleem. Ik loop zo'n beetje VV in mijn eentje. Voor de update, nooit problemen gehad.
    Vandaag in 1 aanval .. 84R 69S 109C 165Xb 94E troepen mogen begraven, door een nieuw geintroduceerde "BUG". Ik ben altijd blij met verrassingen !! Super !!

    Mijn veel verder weg liggende veteraan(D) haalt een normale generaal (B) in. Schijnbaar neemt een Harde generaal en/of veteraan de taxi en is een normale generaal kreupel. Dit is een Bug. Niet de blocks van ons zijn een bug, maar het feit dat een harde generaal en/of veteraan over het veld vooruit begint te springen na een aanval/block op eerste kamp, en een normale generaal loopt rustig door.

  10. #20

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit me ook aan bij de eerdere geschreven berichten over de spanning van avonturen met blocks. Zonder blocks is een avontuur een saai, load and fire principe. Generaal volgooien met troepen en aanvallen.
    Wat nu?.. BB, mag wat mij betreft met een duidelijk antwoord komen. Het is nu inmiddels 2 dagen sinds de update en nog geen enkele reactie van BB. Jammer!
    Laatst gewijzigd door Komancer; 02-03-13 om 02:17.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.