Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 84

Onderwerp: [Missies] Evenementmissie Vier Winden

  1. #41
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielson187 Bekijk Berichten
    Vreemd, jij hebt ook een graansilo als beloning, ik alleen een watermolen, klopt dat?
    Ja dat klopt, de beloningen zijn verschillend per lvl groep. De hoogste lvls (46-50) krijgen een watermolen en silo.

  2. #42
    Beetlejuice's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    roosendaal
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    na 4 x bandits hideout gedaan te hebben resultaat: 800mf/400ponnies + div troepen armer en nog geen splintertje graniet , denk ik er dan ook hard over om dit evenement voor gezien te houden
    had zeker beter geweest om de adv waarbij je graniet moet vinden er 1 uit die voor meerdere spelers te nemen
    we moeten leren van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken

  3. #43
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beetlejuice Bekijk Berichten
    na 4 x bandits hideout gedaan te hebben resultaat: 800mf/400ponnies + div troepen armer en nog geen splintertje graniet , denk ik er dan ook hard over om dit evenement voor gezien te houden
    had zeker beter geweest om de adv waarbij je graniet moet vinden er 1 uit die voor meerdere spelers te nemen
    Zelfs verrassingsaanval als 2 speler avontuur was erg moeilijk doordat die 500 kaartstukken kost. Dat is een duur grapje aantal keren te spelen voor graniet.
    Misschien was het beter geweest de avonturen te laten voltooien met minder dan zoveel verlies van een aantal troepen, net als in de gewone missies.
    Dan waren we niet zo afhankelijk van de kaartstukken en de kans graniet of een vervolgavontuur te vinden binnen de 2 weken.

  4. #44

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Flink wat geluk is het zeer zeker niet het geval. Je moet gewoon wat geluk hebben. Ik heb er 4 dagen over gedaan om me graniet te vinden van de zoektochten en nu zit ik op missie 9. Planning en voorbereiding is het halve werk met deze missie reeks. Ik heb tussndoor tig tallen moerasheksen gespeeld en geen 1 oude vrienden gevonden. Ben blij dat ik ze op de handel voor een redelijke prijs ben tegengekomen en mijn aanbiedingen toch wat hebben binnengehaald. Hulp van de gilde en vrienden maken dit allemaal goed te doen. Ik snap niet waarom iedereen zo moeilijk doet.

    De kansen op graniet is 50%. Statisties gezien moet je de avonturen 2 keer spelen. De meeste hebben het geluk om het de eerste keer te krijgen. En zo niet de avonturen zijn kort en klein. Je kan er makkelijk samen met het maken van je troepen in een dag doorheen!

  5. #45

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    onder 1 brug
    Berichten
    22
    Wereld
    Woestewoud
    al 2 keer bandietennest gelopen op naar de 3de keer

  6. #46

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Ja dat klopt, de beloningen zijn verschillend per lvl groep. De hoogste lvls (46-50) krijgen een watermolen en silo.
    Ik ben level 46 en krijg alleen maar een watermolen?

  7. #47
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    dan was je 45 toen je hem starte?

  8. #48
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Woohoo, Vier Winden klaar! 1x jackpot bij Verrassingsaanval. Mijn partner in crime helaas niet, vanmiddag nog een run doen voor hem dus

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    6 x moederliefde gedaan nog geen steentjes....voor het event heb ik hem al een keer of 20 gedaan en had daarvan zeker een keer of 18 graniet. Ik heb toch sterk het vermoeden dat BB de kansen op graniet iets heeft aangepast.

    Edit: herstel....7 x en wederom salpeter !! Wat moeten we met die bende ? ( Ja kanonnen maken...ik ben helemaal gek )
    Laatst gewijzigd door ZoreanderNL; 05-03-13 om 15:00.

  10. #50
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Woohoo, Vier Winden klaar! 1x jackpot bij Verrassingsaanval. Mijn partner in crime helaas niet, vanmiddag nog een run doen voor hem dus
    Netjes hoor, feli

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.