Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 84

Onderwerp: [Missies] Evenementmissie Vier Winden

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    63/250 vanaf vanmorgen, de liefdesdrank halveert de tijd van 15 min per settler, blijft de teller op nul staan?
    is al gelukt na een refresh schoot het aantal settlers ineens omhoog

  2. #32

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    Ik laat deze ook aan mij voorbij gaan... ga niet opnieuw een *titaniumsmelter; Dama-smid; Kruisbogensmid* bouwen....
    Maar eerlijk is eerlijk; het idee is leuk; en is weer eens een afwisseling!

    Dit is me de resources (10k graniet; 12,5k THP & 17k gereedschap) niet waard voor de beloning
    inderdaad mee eens. Het is een moeilijk en uitdagende missie. M.n. de 2 weken tijdslimiet.
    Het is een uitdaging en voor de verandering wel leuk.

    Zorgt er ook voor dat C weer de waarde krijgt die het hoort te hebben.

  3. #33

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Level up gaan maakt geen verschil.Je blijft in de missie reeks die je starte.

  4. #34
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Het viel niet mee graniet met verrassingsaanval te krijgen maar het is gelukt


  5. #35
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Nice, feli.

    Ik en een guildemaat zijn nu bezig met 250 settlers afwachten, morgen verwachten we te beginnen met de Verrassingsaanval avonturen voor de afronding.

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wee_man Bekijk Berichten
    Het viel niet mee graniet met verrassingsaanval te krijgen maar het is gelukt

    Vreemd, jij hebt ook een graansilo als beloning, ik alleen een watermolen, klopt dat?

  7. #37

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    De hoogste levels hebben het aanzienlijk makkelijker om deze missies af te ronden dan de lagere. Het zwaarst zijn de eisen bij de avonturen. Als je daar pech hebt en geen graniet vindt, kun je het evenement niet halen. Voor de hogere levels moederliefde met een iets grotere kans op graniet en een 2 personen avontuur. Verrassingsaanval is ook al een 2 persoonsavontuur. Die kunnen ze dus om de beurt spelen waarbij de 1 zijn leger opnieuw opbouwt terwijl de andere speelt. Dus als 2 hogere levels samen de missies doorlopen halen ze het relatief makkelijk. Jammer, foutje in het ontwerp van dit evenement. Verder een echte uitdaging!

  8. #38
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Ben ook tot de conslusie gekomen dat dit hem niet gaat worden. Zou inderdaad een leuke zij missie zijn, maar binnen 2 weken is dit kansloos en alleen de eind opbrengst is de moeite waard. Alle sub beloningen zijn te mager. En graniet uit een avontuur halen is normaal al vrijwel onmogelijk, dus 2x een avontuur (ook nog eens degene waar er niet heel veel van zijn) er in waarmee je graniet moet binnenhalen, betekend dat je ze meerdere keren moet spelen.

    Zoals gezegd, leuke uitdaging als je de tijd hebt, maar zonde van de resources als het binnen 2 weken moet en de kans 90% is dat je niet het einde haalt.

    PS ben lvl 44, dus misschien zijn de andere levels wel te doen.

  9. #39
    Bens0n's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    België
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad, ik heb het ook opgegeven. Beetje overdreven lijkt me. Dat ze maar vlug achter de rug is zodat de prijzen terug wat zakken. waste of time

  10. #40

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hem gisteravond gelukkig af kunnen ronden.
    Je hebt een flinke dosis geluk nodig bij het vinden van graniet in de avonturen of het vervolg avontuur te vinden oude vrienden.
    Iedereen die nog bezig is heel veel succes.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.