Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 9 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 84

Onderwerp: [Missies] Evenementmissie Vier Winden

  1. #1
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud

    [Missies] Evenementmissie Vier Winden

    Hierbij de voorlopige lijst van alle deelmissies op Vier Winden.
    Met dank aan Geerius voor het maken en vertalen van deze lijst

    De deelmissies zijn gebaseerd op je niveau/lvl.
    Voor de eindbeloning moet je alle 10 deelmissies voltooien.
    De produceer missies gaan pas tellen zogauw die deelmissie is gestart.
    Settlers produceren gaat via burgemeesterhuis en scholen, mocht je nog een liefdesdrank boost of broodje kaas boost overhebben, gebruik die om dit te versnellen. (settlers gemaakt met brood tellen helaas niet voor deze missie)
    Buffs/verbeteringen bij vrienden kunnen wel eens problemen geven bij gildeleden. Test eerst 1 buff uit, kijk of die geteld is en dan kan je de rest doen of een andere gildelid proberen. Eventueel kan je ook de buffs bij een niet gildelid uit je vriendenlijst doen.

    Het evenement is niet meer te spelen en beëindigd op 20 maart


    De laatste steenmissie voor lvl 16-25 is nu duidelijk, steen zoeken op de korte schatzoektocht.
    Uiteraard zijn aanvullingen/verbeteringen van deze lijst altijd welkom





    Moederliefde (2 spelers avontuur) is te vinden in de beloning van Pirateneiland.
    Oude Vrienden (1 speler avontuur) is te vinden in de beloning van de Moerasheks.
    Bandietennest (1 speler avontuur) is te koop voor 200 kaartstukken bij de handelaar.
    Verrassingsaanval (2 spelers avontuur) is te koop voor 500 kaartstukken bij de handelaar.
    Alle avonturen zijn verhandelbaar.

    schatzoeken tabel

    Veel succes ermee!
    Laatst gewijzigd door wee_man; 20-03-13 om 17:40.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor deze lijst. Het wordt mij duidelijk dat dit voor mij een bijna onmogelijke opgave wordt. Ik heb geen Bandietennest en geen Oude vrienden. en zelfs als ik die zou kunnen bemachtigen dan is er nog maar een kans dat ik graniet hieruit haal, dus ik moet ze waarschijnlijk nog meerdere keren doen. Jammer dat we niet meer tijd hebben, de eindbeloning is erg mooi.

  3. #3
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tarcisius Bekijk Berichten
    Bedankt voor deze lijst. Het wordt mij duidelijk dat dit voor mij een bijna onmogelijke opgave wordt. Ik heb geen Bandietennest en geen Oude vrienden. en zelfs als ik die zou kunnen bemachtigen dan is er nog maar een kans dat ik graniet hieruit haal, dus ik moet ze waarschijnlijk nog meerdere keren doen. Jammer dat we niet meer tijd hebben, de eindbeloning is erg mooi.
    Beide avonturen hebben ongeveer een kans van 1 op 3 dat je de benodigde graniet in de loot krijgt.
    Op oude vrienden zijn zelfs 2 slots waarbij je graniet kan krijgen, dus een dubbele kans
    Jammer genoeg is Bandietennest alleen te koop voor 200 kaartstukken en Oude Vrienden zit in de loot van de Moerasheks met een kans van 1 op 4.
    De tijd zal inderdaad erg krap worden als je pech hebt met de missies maar ook wel een mooie uitdaging

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    er staat: 150 steenafzettingen vinden. Moet je dan echt 150x steen zoeken?

  5. #5
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Net even opgezocht, er staat "150 Steinvorkommen finden" op de Duitse lijst.
    Of dat 100% juist is of verkeerd neergezet is weet ik nog niet.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Dat was ook de enige waar ik vraagtekens bij had met vertalen. Deze is letterlijk vertaald, maar geen enkel idee wat er precies mee bedoeld wordt. Het is een vreemde missies. 150x doen is vrijwel onmogelijk in een korte periode en 150 stenen vinden is een makkie. Dat is elke willekeurige afzetting.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    voor mij een onmogelijke opgave, misdadigers zonder Vet. of BHG is onmogelijk met minder dan 500R en daar dan 1200M voor op te offeren is wel een heel duur grapje.
    En bandietennest heb ik niet eens en oude vrienden ook niet.
    Beetje jammer had graag de beloning gehad.

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Wel een heel raar event dit...
    Waarom niet houden als zijmissies, zodat we ze rustig kunnen voltooien?

  9. #9

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Zit een klein vertaal foutje bij missie 2 van level 26-35 het is niet 1 avontuur bezoeken maar 1 avontuur beleven. (loten dus)

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor de lijst! Nu weet ik zeker dat ik niet doorga met deze missie. De opbrengst is m.i. de enorme kosten niet waard.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.