Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 84

Onderwerp: [Missies] Evenementmissie Vier Winden

  1. #51
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZoreanderNL Bekijk Berichten
    6 x moederliefde gedaan nog geen steentjes....voor het event heb ik hem al een keer of 20 gedaan en had daarvan zeker een keer of 18 graniet. Ik heb toch sterk het vermoeden dat BB de kansen op graniet iets heeft aangepast.

    Edit: herstel....7 x en wederom salpeter !! Wat moeten we met die bende ? ( Ja kanonnen maken...ik ben helemaal gek )
    Op Moederliefde had ik in 1 keer graniet, maar op verrassingsaanval was het 4 pogingen. Het blijft een gok

  2. #52
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Dat is wel **** idd, ik had gelukkig ook in 1x het graniet te pakken bij Moederliefde... RNG = a biatch!

  3. #53

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Mja, alleen kost verrassingsaanval geen 328 Cav per keer

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Danyque kwam met de melding dat de laatste missie van level 46+ 1000 staal betalen is in plaats van 100. De afbeelding is ondertussen aangepast.

  5. #55
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ja klopt, dat was wel ff een verrassingsaanval :P

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    En niet dat je dat even netjes doet doorgeven Beittil :-p

  7. #57

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb met deze missie reeks heel veel geluk gehad. Graniet na 4 dagen pas gevonden... mwah kan gebeuren even in het weekend dan verloren tijd inhalen en met een noodgang erdoorheen whoppa in 1x graniet van bandieten en in no time al die wacht missies gedaan. Kom je bij oude vrienden uit en wat krijg ik Sulphiet en Titanium. Ene kant ongeluk andere kant geluk daarmee aangezien de percentages voor dat zo laag is. Morgen maar een nieuwe oude vrienden starten

  8. #58

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoef alleen duistere prieseters nog maar te volbrengen + de daarbij behorende grondstof te verzamelen en dan heb ik de vier winden voltooid.

  9. #59

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tulka Bekijk Berichten
    Ik vind t een hartstikke leuk event.. Je moet er een keer moeite voor doen. En dit is het leuke aan een Beta-game, de makers zijn continue bezig het spel te verbeteren en interessant te houden.

    Spoilertje voor opdracht 8, die moet je met je burgemeesterhuis en dorpsscholen maken.. niet in je proviandhuis haha, die telde de game bij mij niet. Dus dat word 2 dagen wachten.

    Kan sneller, je kan een liefdesdrank op je burgermeestershuis doen dan krijg je elke 7.5 minuut een settler bij.. En heb ergens iets gelezen dat een broodje kaas ook zou moeten helpen, toen ik dat las was ik helaas al klaar met dat onderdeel.

  10. #60

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Alle verbeteringen die op je BM-huis gezet kunnen worden tellen mee. Verder ook de invloed van dorpsscholen. Settlers maken van brood telt NIET mee.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.