ziet er goed uit geerius bedankt
ziet er goed uit geerius bedankt
super info. de eventmissie voor de hoogste levels ziet er mij doenbaar uit.
missie 9 (lvl 36-45) 500 LB eenheden bezitten, vreemde missie omdat niemand van die levels longbows gebruikt, je gebruikt kleine bogen als meat-shield en kruisbogen voor het aanbrengen van schade, dus stel dat ik die 500 LB eenheden maak dan moet ik ze daarna laten afslachten omdat ze 500 settler-plekken bezet houden. Nee, het zou een stuk beter zijn geweest als de missie 'bezit 250 kruisboogeenheden' was geweest.
Edit: Als ik naar de handel kijk, dan wordt bandietennest ook een probleem, immers iedereen houd z'n kaartstukken voor deze questline, dus er komen amper kaartstukken op de markt, het zou beter geweest zijn als er voor een avontuur was gekozen die je met zowel kaartstukken als edelstenen kon kopen, of wat misschien nog beter is: voeg kaartstukken toe aan de edelstenen-winkel want die kun je tot op heden niet kopen.
Laatst gewijzigd door Bucket; 02-03-13 om 13:25. Reden: toevoeging
opdracht 8 250 settlers produceren bij lvl 46-50
broodje kaas of liefdes drank hebben er geen effect op bij mij ........klopt dit ????
Met dank aan RoughSpin is de laatste deelmissie van level 16-25 nu ook duidelijk. Dit moet zijn 150 stenen vinden door middel van kort schatzoeken. De afbeelding is aangepast.
missie 7 voor lvl 26-35 is 3000 hhp en geen 300 hhp. verder vindt ik het een mooi overzicht
idee is goed, maar eisen/tijd te kort als je niet wat verder in t spel bent. Ook het opnieuw gaan gebruiken van LB's is jammer als je net omgeschakeld bent naar XB's, sonde. Maar goed eerlijk is eerlijk het blijft een beta spel, dus inschattingsfouten kunnen.
Alleen ook ik haak af voor deze missie.
ik ben op het punt gekomen dat ik bandieten nest moet doen, maar ik heb geen kaartstukken en via de handel te krijgen nu is haast onmogelijk.
ik deed misd missie puur alleen voor de graniet reward, want via avonturen krijg ik dat spul zeldzaam. vandaag met misd ook alleen maar tit erts gekregen.
waardeloos. toch wel 300 graniet verdient, maar nu houd het voor mij op.
s6 voor degene die het wel verder gaan proberen.