Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 7 8 9
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: [Missies] Evenementmissie Vier Winden

  1. #81

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Hoboken, Antwerpen
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    gisteren voor de negende keer gelopen deze keer tropenhout in dat nest
    Gridje

  2. #82
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hem voltooid en ben er wel trots op. Moet wel zeggen, dat een volgende keer de communicatie beter moet. Ik heb zitten twijfelen door op het kruisje te drukken, doordat bandietennest te duur was voor mij. Gelukkig wilde iemand het nest verkopen voor een schappelijke prijs. Het was meer gunnen, dan er op verdienen!

    Ik hoor van velen, dat de geluksfactor te groot is. Je moet beslist een paar grondstoffen hebben, anders haal je het niet. En als je dan ook nog eens graniet moet krijgen van een avontuur die je moet kopen (en niet te vinden is), dan is de geluksfaktor een te grote invloed. Ik heb dan liever een tijdsdruk, dan het geluk. Heb gehoord dat men 10 keer de ''oude vrienden'' moesten spelen.... Mogelijk dat ze dan ook meer dan 10 keer de heks hebben moeten verslaan. Toe maar. Ik heb zowel de bandietennest als oude vrienden 1 keer gespeeld.

    Zegt genoeg....

  3. #83
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik vond het niet waard om bandieten nest te kopen en te doen. en dan nog de kans om ganiet te vinden is ook slecht voor mij.
    maar ja vandaag eindelijk de laatste route missie afgerond, me Or kwamen maar haast niet met graniet terug weken mee bezig geweest....
    dus ik kreeg die mystirieuze (nou ja me spelling kan beter) avonturendoos.
    ik open hem en krijg!!

    bandietennest! heel leuk. laatste dag en ik krijg hem... terwijl me leger bij zonen zit te kamperen.
    ik wou dat ik hem eerder had gekregen. dan was ik verder gekomen.

    toch heel grappig en wou het ff kwijt

  4. #84

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Op het nippertje voltooid! Moest "De Duistere Priesters" wel 8 of 9 keer doen. En @Tjonge: opbrengst is het idd misschien niet waard, wel lvl up op deze manier.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.