Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 9 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 84

Onderwerp: [Missies] Evenementmissie Vier Winden

  1. #21
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    ziet er goed uit geerius bedankt

  2. #22
    TEMPLARRED's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    super info. de eventmissie voor de hoogste levels ziet er mij doenbaar uit.

  3. #23
    Bucket's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    217
    Wereld
    Woestewoud
    missie 9 (lvl 36-45) 500 LB eenheden bezitten, vreemde missie omdat niemand van die levels longbows gebruikt, je gebruikt kleine bogen als meat-shield en kruisbogen voor het aanbrengen van schade, dus stel dat ik die 500 LB eenheden maak dan moet ik ze daarna laten afslachten omdat ze 500 settler-plekken bezet houden. Nee, het zou een stuk beter zijn geweest als de missie 'bezit 250 kruisboogeenheden' was geweest.

    Edit: Als ik naar de handel kijk, dan wordt bandietennest ook een probleem, immers iedereen houd z'n kaartstukken voor deze questline, dus er komen amper kaartstukken op de markt, het zou beter geweest zijn als er voor een avontuur was gekozen die je met zowel kaartstukken als edelstenen kon kopen, of wat misschien nog beter is: voeg kaartstukken toe aan de edelstenen-winkel want die kun je tot op heden niet kopen.
    Laatst gewijzigd door Bucket; 02-03-13 om 13:25. Reden: toevoeging

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    opdracht 8 250 settlers produceren bij lvl 46-50
    broodje kaas of liefdes drank hebben er geen effect op bij mij ........klopt dit ????

  5. #25
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rativo Bekijk Berichten
    opdracht 8 250 settlers produceren bij lvl 46-50
    broodje kaas of liefdes drank hebben er geen effect op bij mij ........klopt dit ????
    63/250 vanaf vanmorgen, de liefdesdrank halveert de tijd van 15 min per settler, blijft de teller op nul staan?

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Met dank aan RoughSpin is de laatste deelmissie van level 16-25 nu ook duidelijk. Dit moet zijn 150 stenen vinden door middel van kort schatzoeken. De afbeelding is aangepast.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    missie 7 voor lvl 26-35 is 3000 hhp en geen 300 hhp. verder vindt ik het een mooi overzicht

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door la-daatje Bekijk Berichten
    missie 7 voor lvl 26-35 is 3000 hhp en geen 300 hhp. verder vindt ik het een mooi overzicht
    Bedankt voor het melden. De afbeelding is aangepast.

  9. #29

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    idee is goed, maar eisen/tijd te kort als je niet wat verder in t spel bent. Ook het opnieuw gaan gebruiken van LB's is jammer als je net omgeschakeld bent naar XB's, sonde. Maar goed eerlijk is eerlijk het blijft een beta spel, dus inschattingsfouten kunnen.
    Alleen ook ik haak af voor deze missie.

  10. #30
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben op het punt gekomen dat ik bandieten nest moet doen, maar ik heb geen kaartstukken en via de handel te krijgen nu is haast onmogelijk.
    ik deed misd missie puur alleen voor de graniet reward, want via avonturen krijg ik dat spul zeldzaam. vandaag met misd ook alleen maar tit erts gekregen.
    waardeloos. toch wel 300 graniet verdient, maar nu houd het voor mij op.

    s6 voor degene die het wel verder gaan proberen.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.