Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 52

Onderwerp: Missie 'Dood aan de leiders' verschijnt onterecht.

  1. #31

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik snap dat dit een irritante bug is, maar helaas zijn niet alle bugs gemakkelijk op te lossen. De devs zijn hard aan het werk om verschillende bugs te verhelpen, ik wil jullie dan ook vragen om nog even geduld te hebben!

    - BB_Skelril
    Inmiddels zijn we bijna 8 weken verder en niets meer gehoord over de ontwikkelingen voor deze bug. Wel allerlei andere dingen die opgelost zijn, maar het begint nu toch wel erg irritant te worden. Misschien moeten jullie wat meer tijd besteden aan het oplossen van de bugs, voordat jullie verder gaan met het ontwikkelen van het spel? Dat de introductie van het wetenschapssysteem een week of meer later is vindt ik niet erg. Dat ik elke paar minuten de melding krijg dat de missie is voltooid, vindt ik veel erger.

    Anders moeten jullie maar gewoon de ep punten geven, maar dan ben ik in no time op lv50.
    Laatst gewijzigd door Kiremieh; 16-05-13 om 16:22.

  2. #32
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn op de hoogte van de lopende problemen met verschillende missies, een oplossing is bijna klaar wat sommige missies zal verbeteren op de NL server. Zodra ik meer informatie krijg zal ik jullie hierover een update geven.

  3. #33

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor je reactie, Skelril. Ik wacht in spanning af. :-)

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor het bericht, Skelril. Dit irritante probleem moet inderdaad na ik geloof al zo'n twee maanden echt met prioriteit opgelost worden! Om elke dag opnieuw een paar keer de melding te krijgen dat ik de missie "Dood aan de leiders" moet voltooien, terwijl er al tijden geen vijandig kamp meer op mijn eiland te vinden is, dat is echt heel vervelend.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Amersfoort Nl
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn om na zoveel tijd weer eens even wat te horen. Nog fijner zou het zijn als dit uiterst vervelende probleempje nu eindelijk eens zou worden opgelost! Het heeft nu echt lang genoeg geduurd. Die stomme melding dat we "Dood aan de leiders" hebben voltooid en een beloning kunnen ophalen.

  6. #36

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    heel irritant ik dacht dat alle bugs zover ze bekend waren verholpen waren maar rocas de forumbeheerders enzo reageren niet zo graag meer denk ik beetje onprofisineel

  7. #37
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hammiehamlap Bekijk Berichten
    heel irritant ik dacht dat alle bugs zover ze bekend waren verholpen waren maar rocas de forumbeheerders enzo reageren niet zo graag meer denk ik beetje onprofisineel
    Skelril kan niet op elke commentaar reageren en ze zijn er mee bezig daar kan Skelril ook niets aan doen. Begrijp dat het frustrerend is maar relax .
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #38

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    heb het ook al paar keer gemeld, maar word tot heden niks mee gedaan deze bug heb ik zekers al 2 maanden last van,update na update hoopte ik dat er wat aan gedaan zou zijn ze willen graag dat we bugs en alles doorgeven maar wordt tot nu toe niks meegedaan ben er beetje klaar mee

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Amersfoort Nl
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Het is een beetje cynisch dat de prachtigste nieuwe wetenschapssystemen blijkbaar wel geimplementeerd kunnen worden, maar dat een kleine, uiterst irritante bug maandenlang blijft zitten. Soms vraag ik me af wanneer het punt komt dat ik het spel maar het spel laat en wacht tot dit soort problemen zijn opgelost voordat ik er weer eens naar kijk....... Maar helaas.... Ik ben verslaafd aan dit spel.

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Daarvoor had ik de missie extra schade of zo, die is opgelost, maar deze is ervoor in de plaats gekomen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.