Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 6 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 52

Onderwerp: Missie 'Dood aan de leiders' verschijnt onterecht.

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    Missie 'Dood aan de leiders' verschijnt onterecht.

    Ik heb vandaag al driemaal de melding gekregen dat de missie 'Dood aan de leiders' voltooid is, maar deze missie staat helemaal niet in mijn missieboek. Als ik klik op Beloning ophalen, krijg ik ook de 50 EP er niet bij. En als ik sluiten klik, krijg ik dezelfde melding een uurtje later weer.

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zelf ook dit probleem, alleen meldt het spel mij om de tien seconden ''missie voltooid''. Dan klik ik op beloning ophalen, en krijg ik de 50 EP niet, en is hij ook niet voltooid. Ook staat hij bij mij niet eens in het missie scherm. Ik wordt gek van die spam.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    hier precies hetzelfde, en andere missie's die ik niet kan doen omdat ik te hoog lvl ben blijven gewoon staan. dacht dat dit opgelost zou worden

  4. #4
    rocas
    Heb ik ook last van, heel vervelend.
    Het maakt het spel traag.

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hetzelfde probleem. Binnen het gilde heb ik ook al klachten hierover gehoord en is waarschijnlijk voor alle spelers die hun eiland al geheel veroverd hebben. Eigenlijk hetzelfde probleem als met "Bevrijd het thuisgebied!". Deze missie staat ook nog steeds in het missieboek, maar heb je in ieder geval niet elke keer die irritante popup dat je de missie hebt voltooid.
    Laatst gewijzigd door Kiremieh; 01-03-13 om 11:06.

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Heb hetzelfde probleem, missie staat niet in missieboek en je krijgt hem niet weg. Meerdere gildeleden hebben dit probleem. Heb ook nog steed de missie "Bevrijdt het thuisgebied" in missieboek staan, maar ben al veel te hoog (level 41)
    laddy azzo

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb ook pressies het zelfde probleem Bevrijdt het thuisgebied/ en dood aan de leiders gaan ze hier nog iets mee doen

    groeten wizzl112

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Amersfoort Nl
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Inderdaad. Sinds een paar dagen. Heel vervelend.

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    hier nog een. zwaar eritant

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    gelukkig ben ik niet de enige
    na onderhoud van afgelopen keer eindelijk militie los heb ik mijn eiland al leeg
    wat krijg je er voor terug en missie die afgerond is en je maar blijft achtervolgen als een spamm
    dood aan de leiders hihihi

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.