Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 52

Onderwerp: Missie 'Dood aan de leiders' verschijnt onterecht.

  1. #41

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Nog steeds is het zo dat ik alle dagen verschillende keren het bericht krijg dat ik de Missie "Dood aan de Leiders" heb beeindigd. Elke keer moet ik dat bericht weer wegklikken. Ik weet dat het vervelend is om er elke keer weer over te beginnen. Maar het is nog veel vervelender om elke dag opnieuw weer dat bericht een aantal keren te moeten wegklikken. Kan hier nou niet eens wat aan gedaan worden?

  2. #42

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    20 jaar Settlers, dus wij moeten nog 20 jaar wachten voordat de bug is opgelost

  3. #43
    rocas
    Het gaat lekker snel dat oplossen, het lijkt echt nergens op.
    Haal die missie er uit en geef die punten en lots, zo kan het nog wel even duren.

    (hier een copy van eerder gestuurd bericht)
    Het probleem van de missie "DOOD AAN DE LEIDERS" is er nog steeds.
    Nou weet ik wel dat het misschien wat tijd voor nodig is om een probleem optelossen, maar dit probleem was er als in Nov. 1012.
    Dus wat de tijd die je nodig hebt om een oplossing te vinden is toch nu wel voorbij.

    Het is zeer irritant dat die melding steeds in beeld komt, ook krijg je daar door niet de beloning die er aan vast zit.
    Het zou jullie wel sieren als jullie nu eens met een oplossing komen, het lijkt niet erg professioneel zo.

    een zeer geïrriteerde speller. rocas

  4. #44

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Amersfoort Nl
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    De irritatie over deze verschrikkelijk irritante bug neemt toe. Tien keer per dag moeten zien dat je je eerste bandietenkamp hebt verslagen, terwijl dat al een jaar geleden is gebeurd! En het zou nog wat zijn als die melding af en toe een keer verscheen, maar het lijkt wel alsof ie steeds vaker gaat verschijnen. Wanneer wordt hier nou eindelijk eens wat aan gedaan? De eerste meldingen hierover zijn al maanden geleden gedaan. Het is prachtig als er allemaal nieuwe spel-onderdelen worden geïmplementeerd, maar maak eerst de bestaande problemen eens in orde, zou ik zeggen!

  5. #45

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier al aantal weken hetzelfde probleem, eerst was het de grote boogmaker.
    Was ik daar eindelijk van verlost, krijg ik deze er voor terug.
    Het is nu iedere keer wegklikken en zodra hij dan ook weg is komt de melding opnieuw terug.
    Dit is ontzettend irritant om zo vaak te moeten klikken op dezelfde melding op een dag.
    Hoop dat het nu spoedig opgelost gaat worden, want hier wordt je echt vreselijk gefrustreerd van.

  6. #46

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier nu al enkele 'maanden' last van en helaas zie ik nog niet dat er een oplossing voor is gevonden.
    Helaas heb ik vandaag de melding meer als 19x weg moeten klikken......... Dat is dus op 1 dag.

    Is er al inzicht wanneer dit probleem verholpen wordt?

  7. #47

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier ook last van, sinds een paar weken. Hiervoor had ik het zelfde met grote bogen.

  8. #48
    rocas


    KEN JE DIT SCHERM, nou ik wel ik zie het wel 15X per dag voorbij komen.

    Dat oplossen van dit probleem is waarschijnlijk onmogelijk, want ik heb er al van af vorig jaar last van.

  9. #49

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    En net zo als alle andere heb ik het zelfde probleem. En bij iedere update hoop ik dat het opgelost wordt.....

  10. #50

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Bb,

    Ik krijg deze bug ook al maanden.... oervervelend!!!!! "Missie : Dood aan de leiders"
    Waneer word er nu eens iets aan gedaan....
    Dit is nu ook al zo lang bezig.
    Word nu echt wel irritant!!!

    Grtz, Diepren.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.