Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 6 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: Missie 'Dood aan de leiders' verschijnt onterecht.

  1. #21
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    Wachtende missies zijn wachtend en kun je pas voltooien als je de dagelijkse hebt voltooid.. dan wordt de wachtende missie pas de dagelijkse..

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Rivendel
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook steeds een terugkerende ´missie voltooid´ melding. Vele tientallen keren per dag. Bij mij is het ´Versla het eerste bandietenkamp´. Dat heb ik al gedaan, heel lang geleden... Maar ik heb er natuurlijk alle vertrouwen in dat dit verholpen wordt. Misschien straks al, bij het geplande onderhoud dat over 6 minuten gaat plaatsvinden ;-)

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb al 2 x 2 waves op het laatste bandietenkamp gedaan, al de 4 keren waren er geen slachtoffers in het kamp maar ik liep er wel mn generaals op kapot. heb dit 3 dg geleden al gemeld maar heb nog geen reactie gehad

  4. #24

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    hier precies hetzelfde

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    wordt er helemaal gek van, het lijkt wel alsof de melding missie voltooid (dood aan de leiders) vaker en vaker voorbij komt. Ik hoop echt dat deze bug nummer 1 op de op te lossen lijst staat.

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Amersfoort Nl
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Inmiddels is het 11 april. En het probleem is nog steeds niet verholpen. Het gaat nu wel erg lang duren!

  7. #27

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    heb het zelfde probleem missie voltooid zegt die maar kan blijven klikken op de 50 beloning, maar worden niet bijgeschreven, en zogauw ik spel weer opnieuw start weer dezelfde melding, begint erg irritant te worden, de laatste update heeft ook niks geholpen,HELLLLPPPPPP

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Amersfoort Nl
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn weer een week verder. Het wordt eentonig. Nog steeds blijft het spel elke keer als het wordt opgestart roepen dat het eerste bandietenkamp moet worden verslagen. En inderdaad.... Als ik er nu elke keer ook vijftig experience points voor kreeg. Maar dat gebeurt niet.
    Deze vervelende bug zou nu toch echt eens aan de beurt moeten komen!

  9. #29

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    wordt echt tijd dat er iets aangedaan wordt dit speelt bij mij nu ook al week of 5 begint het echt irritant te worden meld zich soms wel ieder half uur

  10. #30
    rocas
    Het probleem van de missie "DOOD AAN DE LEIDERS" is er nog steeds.
    Nou weet ik wel dat het misschien wat tijd voor nodig is om een probleem optelossen, maar dit probleem was er als in Nov. 1012.
    Dus wat de tijd die je nodig hebt om een oplossing te vinden is toch nu wel voorbij.

    Het is zeer irritant dat die melding steeds in beeld komt, ook krijg je daar door niet de beloning die er aan vast zit.
    Het zou jullie wel sieren als jullie nu eens met een oplossing komen, het lijkt niet erg professioneel zo.

    een zeer geïrriteerde speller. rocas

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.