Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 47

Onderwerp: Update: Vanaf 01:30 uur tot 08:00 uur (reacties)

  1. #21

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Spakenburg
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik dacht dat er ook een systeem kwam waardoor je kon zien wie in de gilde de gildemissie's wel voltooid had en wie niet??

  2. #22

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe zit het nu eigentlijk met de gildemissie dacht dat we eindelijk konden zien wie ze deed maar nopes.
    is nogthands aangekondigd geworden bij den eerste update die toen niet is doorgegaan wegens een bug spijtige zaak.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Even bij je gilde>leden kijken dan zie je 4 blokken.
    Een daarvan is voor avonturen en waarschijnlijk de gildemissies ;-)

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Die blok staat er toch al langer en wordt praktisch niet gebruikt wegens te omslachtig je moet iedere keer op je gildeschildje klikken je naam en dan dat ding nog invullen de leider moet dan al overal gaan kijken wat een hoop werk is.

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Ik krijg elke keer als ik inlog het bericht dat ik een missie voltooid heb:

    Dit is een missie die niet voorkomt in "Bevrijd het thuisgebied" en beloning ophalen heeft ook geen effect. Ik krijg geen punten en de volgende keer dat ik inlog, staat de missie er weer.
    Dit is gebeurt sinds de laatste update.

  6. #26

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Na de update komen er idd een aantal missies weer terug. de missies die gaan over het verwoesten van kampen op het eiland zoals bijvoorbeed Militie en Tacticus kan ik met geen mogelijkheid meer uitvoeren, zodat ik de hoofdmissie niet kan voltooien. Dit lijkt me niet helemaal terecht. Welke oplossing gaat BB hiervoor bieden?

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Gezien het feit dat menig speler dit probleem heeft sinds december, denk ik dat ze in mei vast wel weer een poging wagen om het te repareren

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Op de gildepagina bij leden staat een blokje "huidige avonturen".
    Hoe kunnen deze gebruikt worden? Ben nu bezig met een avontuur, maar dit is in het vakje "huidige avonturen" niet zichtbaar.


    Ook de gildemissie zijn nog steeds niet zichtbaar.

  9. #29
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    •Verborgen vallen tonen niet langer de zichtbare "aggro range"

    De bossen (vallen/traps) tonen dat ook niet meer als je erop klikt, is dat de intentie ervan dat we op geen enkele manier meer kunnen zien waar een bos je zal onderscheppen?
    In een oudere versie zag je geen onderscheppingsgebied van een bos als je een ander kamp ging aanvallen maar je kon wel het gebied zien als je zelf op het bos klikte. (dat leek mij wel logisch, verborgen maar eenmaal gevonden met je muis, toch het onderscheppingsgebied bepalen door erop te klikken)
    In de vorige versie zag je wel het onderscheppingsgebied van het bos als je een ander kamp aanviel, dat leek mij een "foutje" in die update.
    Vandaar mijn vraag of de versie die we nu hebben de juiste opzet heeft

  10. #30
    LadyGx's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    160
    Wereld
    Woestewoud
    In het beginscherm staat ook dat het rode aggro veld bij de traps* bossen en torentjes weg is gehaald.. Dus is met opzet..

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.