Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 47

Onderwerp: Update: Vanaf 01:30 uur tot 08:00 uur (reacties)

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Nieuwe crisis missies:

    de eerste missie , de vier winden. "een goede raad".
    Verdien 10 graniet tijdens lange zoektocht.

    Nieuwe functie: CRISIS MISSIES
    Benodigd niveau - 16-25, 26-35, 36-45 & 46-50
    Ben momenteel lvl 39 en kan nog geen lange zoektocht doen........
    Het benodigde niveau is niet correct. Alle lvl's tussen 36 en 45 zouden "de vier winden" moeten kunnen doen.
    Nu staan er allemaal mooie beloningen die onbereikbaar zijn en ook geen alternatieve bieden.
    Wij worden hierin dus tekort gedaan.

    Edit: Sorry, had het verkeerd. Kan geen lange avonturen zoektocht maken.
    Laatst gewijzigd door SirPiet; 27-02-13 om 17:03. Reden: verkeerd gekeken.

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, de problemen met afronden missie vanwege hoog level zijn dus nog steeds niet opgelost. Ben inmiddels level 41 en heb nog steeds de missie: "voor eens en altijd" en de hoofdmissie : "bevrijd je thuisgebied" staan. Die opdrachten heb ik al lang voltooid natuurlijk, maar kan de missie niet afronden. Ik keek erg uit naar deze update omdat ik het probleem al een paar maanden heb. Prachtig mooi die nieuwe toevoegingen, maar de echte problemen worden niet opgelost.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Het ziet er goed uit. Het zou mooi zijn als het scrollbalkje verdwijnt bij het extra bouwvakje, 4 vakjes onder elkaar zonder te hoeven scrollen lijkt mij handiger.

  4. #14
    kraplap's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    149
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SirPiet Bekijk Berichten
    Nieuwe crisis missies:

    de eerste missie , de vier winden. "een goede raad".
    Verdien 10 graniet tijdens lange zoektocht.


    Ben momenteel lvl 39 en kan nog geen lange zoektocht doen........
    Het benodigde niveau is niet correct. Alle lvl's tussen 36 en 45 zouden "de vier winden" moeten kunnen doen.
    Nu staan er allemaal mooie beloningen die onbereikbaar zijn en ook geen alternatieve bieden.
    Wij worden hierin dus tekort gedaan.
    SirPiet je kan de lange zoektocht wel doen..alleen de zeer lange zoektocht kan je niet doen. Ik dacht ook dat ik die niet kon voltooien daar ik in lvl 39 zit. Maar je kan de bijzondere grondstoffen zoals graniet vinden tijden de lange zoektochten. Tenminste dat is wat ik denk.

  5. #15

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Sirplet,

    Als het goed is kan je vanaf niveau 32 al lange zoektochten uitvoeren.
    Zeer lange zoektochten zijn nog niet mogelijk voor level 39.

  6. #16

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    srry, al gemeld door bovenstaanden.

  7. #17

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Zal morgen even kijken als mijn ontdekkingsreiziger terug is. @Kraplap/ eh21021981: Bedankt voor jullie terugkoppeling.

  8. #18
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Viel mij op dat de eindeloze strijd animatie nog steeds erin zit op avonturen, zie screenshot hieronder.



    Ook de generaals die in een onderscheppingsgebied komen van een kamp dat in gevecht is (block) , slaan stukjes lopen over (soort springen) en zijn veel sneller ter plaatse in hun doelkamp.

  9. #19
    Setje
    Hallo,

    Ik sluit me aan bij PartickL en Jdv2012, ook ik heb mijn eiland al vrijgespeeld en kan nu de missie "tacticus" niet voltooien......

  10. #20
    convict's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    ff een citaat uit die update post: Diverse missies konden niet worden voltooid door een te hoog niveau. Dit probleem is opgelost en alle missies kunnen worden voltooid.

    toch is bij mij de missie voor eens en altijd niet volledig terwijl ik mijn volledige eiland heb.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.