Plaats hier je reacties over het onderwerp: Update: Vanaf 01:30 uur tot 08:00 uur
Geen vingers wijzen, uitdagen etc.
Bugs behoren te worden gepost in het daarvoor bestemde forum.
- BB_Skelril
Plaats hier je reacties over het onderwerp: Update: Vanaf 01:30 uur tot 08:00 uur
Geen vingers wijzen, uitdagen etc.
Bugs behoren te worden gepost in het daarvoor bestemde forum.
- BB_Skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Ben benieuwd Op de testserver was ook nog het mini avontuur tropical sun, komt die op een later tijdstip?
Dat avontuur zit niet in de komende update en zal mogelijk op een later tijdstip worden toegevoegd.
- BB_Skelril
Wat wordt er bedoeld er aggro range?
Geerius waarschijnlijk bedoelen ze dat het rode veld wat naar voren kom als je langs een verborgen trap loopt nu niet meer te zien is, dus opletten geblazen. Agro is een afkorting waarmee bedoelt word dat je de aandacht trekt of jou aandacht focust op een bepaald iets. In dit geval dat je generaal onderschept raakt.
Had de handelstab eigenlijk verwacht. Hoe staat het daarmee, wat is daar de nieuwe ETA voor?
Helaas heeft de handelstab nog even op zich laten wachten. Dit omdat er een bug was waardoor de chat opnieuw werd geladen om de zoveel tijd. Daarom is besloten om de handelstab voorlopig weg te laten en deze in een komende update opnieuw te implementeren.
- BB_Skelril
Ok jammer. Hoop dat ze het snel weten te fixen,
Verder zitten er weer leuke nieuwe toevoegingen bij die ik graag ga proberen, oa dus dat nieuwe avontuur
Bedankt voor de update
edit: Heb er nooit veel waarde aangehecht, maar misschien helpt t voor een fix. Chat loopt bij mij momenteel in wereldwijd altijd goed, maar zodra ik een poosje in fluister ga wil die nog weleens vastlopen. Zal dat vanavond dan ook wel in het goeie deel van t forum melden.
Laatst gewijzigd door kili; 27-02-13 om 07:48.
Mooie eindbeloning op de nieuwe missie Vier Winden Ik ga er gelijk aan werken
Onder HoofdMissies heb ik een missie EERSTESLAG-EENHEDEN. Hieronder staat bij mij een missie met de naam TACTICUS. Ik kan deze niet voltooien, omdat ik alle bandietenkampen al hebt verslagen. Is dit nog een bug?