Na de update schijnen generaals sneller te lopen waardoor blocks niet lukken en de guides verouderd zijn. Heeft me nu al veel legers gekost. :-(
Na de update schijnen generaals sneller te lopen waardoor blocks niet lukken en de guides verouderd zijn. Heeft me nu al veel legers gekost. :-(
Leuk ook dat er een plekje wordt gegeven om reacties neer te zetten, maar dat niemand van BB reageert.
Ik zeg afpakken die prijs voor beste Community onzin.
Beste Settlers,
We zijn op de hoogte van de problemen die jullie hebben gerapporteerd. Ik heb al deze problemen inmiddels doorgegeven naar onze ontwikkelaars en ze zullen ondertussen bezig gaan met het oplossen van de bugs. Ik heb op het moment helaas nog geen tijdframe voor wanneer ze zullen zijn opgelost.
Zodra ik meer informatie ontvang van de ontwikkelaars zal ik dit aan jullie laten weten!
- BB_skelril
Volg ons op Twitter en Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Hmm, ik kan er nog niet in
Heb ik mijn berichten te snel beantwoord, of heb ik (nog) geen geschenk gekregen, of is het me niet opgevallen dat het een geschenk was?
Ondertussen is het geschenk wel binnen. Alleen is dit eigenlijk een verkeerde topic om in te reageren omdat dit over de update van vorige week ging en niet over het onderhoud van afgelopen nacht :-)
Al is er geen topic over, kunnen we toch BB even bedanken voor het presentje vandaag
Was een leuk gebaar!
stond er dus net :P
http://forum.thesettlersonline.nl/th...=6438#post6438