Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Extra mijnen

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    Extra mijnen

    Persoonlijk zou ik het handig vinden om extra kolen en kopermijnen in het spel te vinden.

    Kolen zijn te maken door de recyclefabriek en kolenbrander, vind een mijn toch prettiger.
    Tevens baal ik ervan dat er maar 6 kopermijnen zijn, die van mij zijn tot op heden niveau 2 steeds en raken binnen 24 uur op. Zou het hiervoor een optie wezen om er een aantal in het spel extra te zetten of de hoeveelheid aan te passen (bijvoorbeeld zoals de kolen naar 3000)

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ben ik het helemaal mee eens Xinho...

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    kolen hoeft van mij niet. heb alles in de plus draaien zonder kolenmijnen dus dit moet makkelijk te doen zijn. echter zijn de kopermijnen wel zeer schaars...........

  4. #4
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Kolen niet die zijn op verschillende manieren te verkrijgen maken of hoe je wil/

    KOPER doe maar 6 extra is wel mooi getal :P
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  5. #5
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EnemyReaverNLD Bekijk Berichten
    Kolen niet die zijn op verschillende manieren te verkrijgen maken of hoe je wil/

    KOPER doe maar 6 extra is wel mooi getal :P
    Nee, de huidige 6 hoeft niet uitgebreid te worden. Wel ben ik het met de TS eens, dat het irritant is, dat ze op level 2 binnen 24 uur leeg zijn. Iets voller zou wat mij betreft ook wenselijk zijn.

  6. #6
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de verdeling van grondstoffen op het eiland nu goed. Als we meer krijgen, dan zorgt dat ervoor dat we juist ''teveel'' hebben. Hierdoor wordt het strategische en handel uit het spel gehaald.

  7. #7
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Verdeling is zelfs teveel vind ik; kijk naar de onmetelijke bergen steen/ marmer & goud op het eiland.....

    Koper is inderdaad wat krap maar op level 2 en met wat bufjes is het redelijk goed te doen!

    (en ze moeten natuurlijk ook ruimte houden voor de toekomstige *graniet-mijnen*)

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poegel Bekijk Berichten
    Ik vind de verdeling van grondstoffen op het eiland nu goed. Als we meer krijgen, dan zorgt dat ervoor dat we juist ''teveel'' hebben. Hierdoor wordt het strategische en handel uit het spel gehaald.
    Dat is niet waar, omdat kopermijnen nog steeds te snel leeg gaan, en kopererts meestal voor eigen gebruik is.

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Geweldig idee, maar extra kopermijnen hoeft voor mij niet, wel wat voller: 1500 kopererts ofzo, omdat niveau 2 kopermijn al binnen 1 dag weg is.

  10. #10
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Kopermijnen gaan niet te snel leeg.... je moet gewoon tactisch timen..... met buffs; verhoogde levels etc. etc.

    Als mij dat lukt met 7 level 5 smelters om in de plus te draaien dan lukt jullie dat ook!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.